دو عنوان برتر بخش عکس مهرواره «بهار در خانه» به آذربایجان‌غربی رسید

دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی عنوان برتر بخش عکس مهرواره‌ی نوروزی «بهار در خانه» را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، فراخوان مهرواره نوروزی «بهار در خانه» هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، در قالب‌های نقاشی، عکس و فیلم کوتاه، روز ۲۵ اسفند ١٣٩٨ منتشر شد.تکنیک و اندازه خلق آثارِ این مهرواره آزاد و برای کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال اعلام شده بود.

در بخش عکاسی، ۶۳۰ اثر توسط دبیرخانه این مهرواره دریافت شد که در دو گروه سنی ۷ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال به صورت جداگانه، در دو مرحله  بررسی شدند و آثار برتر ۵۰ عکاس به نمایشگاه راه پیدا کرد.

برهمین اساس، در گروه کودکان ۴ تا ۱۱ سال سارا فارغ‌بال ۱۰ ساله و در گروه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال فاطمه صدقی ۱۵ ساله هر دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز نقده عنوان برتر این مهرواره را کسب کردند.
با توجه به این‌که این فراخوان در قالب مهرواره برگزار شده است و رتبه‌بندی و برگزیده ندارد، اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل می‌شود.
همچنین آثار برتر و راه یافته به نمایشگاه، در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir قابل مشاهده می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =