به دنبال استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها برای معرفی فعالیت‌های کانون هستیم

در جهت معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان، جلسه‌ای با حضور مدیرکل کانون استان همدان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در این جلسه که در دفتر حمیدرضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تشکیل شد مدیرکل، معاون فرهنگی و مسئول حراست کانون استان همدان حضور داشتند و به جهت تعامل فرهنگی هرچه بیشتر این دو دستگاه، به معرفی کانون پرورش فکری و فعالیت‌های آن پرداختند.
بهناز ضرابی‌زاده در این دیدار ضمن تشریح فعالیت‌های کانون پرورش فکری، بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها برای آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های کانون تاکید کرد و گفت: کانون پرورش فکری با داشتن مربیان متخصص و هنرمند بهترین خدمات فرهنگی، هنری و ادبی را به مخاطبان ارائه ‌می‌دهد اما آشنایی مردم همدان با فعالیت‌های کانون در حد انتظار ما نیست.
وی با اشاره به رسالت والدین و اولیاء کارمند گفت: همه کارمندان هرچقدر در کار خود موفق باشند اما پدران و مادران جامعه ما هستند و این رسالت جهت تربیت نسل آینده به دوش آنهاست و نباید از آن غافل شوند.
ضرابی‌زاده بعد از معرفی کتابخانه‌های ثابت، واحدهای سیار و کتابخانه پستی کانون به کارگاه‌های آنلاین کانون اشاره کرد و بهترین راه حضور مخاطبان کودک و نوجوان در این کارگاه‌ها را تعامل با ادارات و دستگاه‌های استان دانست.
حمیدرضا متین در این جلسه ضمن خیر مقدم از حضور مدیرکل کانون و همکاران وی تشکر کرد و گفت: من به واسطه عضویت فرزندم در مرکز شماره یک کانون با فعالیت‌های آن آشنا هستم و به نظرم اخلاق‌مداری که در داستانهای قدیمی موج می‌زد و فرهنگ غربی به دنبال زدودن و فراموش شدن آن است، هنوز در کتاب‌ها و فعالیت‌های کانون پیداست و نسل آینده با کتابخوانی و شرکت در کارگاه های ویژه و مناسب، با این فضیلت‌های اخلاقی آشنا می‌شوند.
وی در ادامه گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان آمادگی دارد تا فعالیت‌ها و کارگاه‌های کانون را برای کارمندان، اتحادیه‌ها و اصناف استان همدان معرفی و طیف گسترده مخاطبان خود را با فعالیت‌های فرهنگی‌هنری و ادبی کانون آشنا سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =