درخشش نوجوان خوزستانی در نخستین آفرین‌واره کشوری عکس «من و کتاب»

محمد فرجی نوجوان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری خوزستان برگزیده نخستین آفرین‌واره کشوری عکس با موضوع «من و کتاب» شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، فرجی نوجوان آبادانی عضو مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 3 این شهرستان، توانست رتبه برگزیده این رویداد هنری کشوری را کسب کند.

بر اساس این گزارش، اثر عکاسی ارمغان کاظمی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 آبادان نیز در نخستین آفرین‌واره کشوری عکس «من و کتاب» از سوی علیرضا کریمی صارمی و مامک یحیی پور داوران این رویداد، شایسته تقدیر شناخته شد و به نمایشگاه نخستین آفرین‌واره کشوری عکس «من و کتاب» راه یافت.

نخستین فراخوان آفرین‌واره‌ی انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان "من و کتاب" در زمستان 1398 در دو بخش نوجوان و بزرگ‌سال برگزار شد و درمجموع 225 عکاس شرکت‌کننده، شامل 63 بزرگ‌سال با 217 قطعه عکس و 162 نوجوان با 406 قطعه عکس از 16 استان کشور در آن شرکت کردند.

آثار راه‌یافته به بخش داوری 623 قطعه عکس بود و در نهایت به انتخاب «علیرضا کریمی صارمی» و «مامک یحیی پور» در هر دو مقطع بزرگ‌سال و نوجوان 3 اثر برگزیده؛ 5 اثر شایسته تقدیر و 17 اثر در مقطع بزرگ‌سالان و 33 اثر در مقطع نوجوانان شایسته پذیرش در نمایشگاهی با همین عنوان شناخته و اعلام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =