مربیان هنری کانون فارس، نقاشی با سایه‌ها را فراگرفتند

هفتمین نشست تخصصی مربیان هنری کانون فارس با موضوع «ایجاد جذابیت در کارگاه نقاشی با ارائه شیوه‌های متنوع» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، سمیه افشاری، مربی هنری مرکز فرهنگی هنری داراب، راهبری این نشست را برعهده داشت و با ارائه‌ی نمونه‌های مختلف نقاشی خلاق، با مربیان به گفتگو نشست.

ایجاد تنوع در کشیدن نقاشی و خلق اثر هنری زیبا بر روی سطوحی به‌جز کاغذ از جمله مواردی بود که در این نشست درباره آن گفتگو شد. بر این اساس نقاشی روی سی‌دی، نقاشی روی پارچه، کلاژ نقاشی، نقاشی با ماژیک، چاپ تصاویر، نقاشی با سایه‌ها، نقاشی با موضوع شخصیت‌های قصه و نقاشی با کاغذ فویل، محتوای این نشست را تشکیل می‌داد.

پرورش خلاقیت، تقویت اعتماد به‌نفس، ایجاد تنوع و انگیزه در اعضا و توجه به تکنیک‌های تصاویر، از جمله اهدافی بود که به گفته‌ی افشاری در استفاده از تکنیک‌های محتلف گفته شده، دنبال می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های مجازی مربیان هنری، فرصتی است تا مربیان با توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها، نحوه‌ی ارتباط و برنامه‌ریزی بیشتر آشنا ‌و تجربه‌های خلاق هر مربی با دیگر مربیان به اشتراک گذاشته شود.

این کارگاه‌ها به صورت هفتگی برگزار می‌شود و در هر جلسه یکی از مربیان هنری استان به‌مدت یک ساعت به ارائه مباحث از قبل برنامه‌ریزی شده با توجه به فعالیتشان در گروه‌های مجازی می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =