عضو ۱۰ ساله مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ کانون پروش فکری همدان برگزیده ششمین جشنواره ملی و سومین جشنواره بین‌المللی نقاشی صلح و دوستی شد

آناهیتا افشاری‌توانا عضو ۱۰ ساله مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ کانون پرورش فکری همدان، با شرکت در مسابقه نقاشی صلح و دوستی موفق شد یکی از برگزیدگان نهایی این مسابقه شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، عضو ۱۰ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون همدان با شرکت در ششمین جشنواره ملی و سومین جشنواره بین‌المللی نقاشی «صلح و دوستی» سازمان هلال احمر توانست عنوان برگزیده این جشنواره را از آنِ خود کند.
گفتنی است به منظور ترویج فرهنگ صلح و دوستی میان نونهالان و کودکان، با بهره‌گیری از هنر نقاشی، ششمین دوره جشنواره ملی و سومین جشنواره بین‌المللی نقاشی صلح و دوستی سازمان هلال‌احمر  با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شکل بین‌المللی در سال ۹۸ برگزار شد و کودکان ۴ تا ۱۲ سال به این مسابقه نقاشی ارسال کردند.
  هیئت داوران دبیرخانه طرح، واقع در معاونت امور جوانان هلال‌احمر استان سمنان پس از تفکیک و بررسی تعداد ۴۷ هزار و ۸۸۰ اثر ارسالی، تعداد ۲۵ اثر را به عنوان برگزیده نهایی معرفی کرد.
 ‏آناهیتا افشاری‌توانا عضو کارگاه نقاشی مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری همدان به مربیگری سحر مرامی یکی از برگزیدگان کشوری این مسابقه است.

آناهیتا افشاری‌توانا عضو کارگاه نقاشی مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری همدان
آناهیتا افشاری‌توانا عضو کارگاه نقاشی مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =