درخشش عضو کانون آذربایجان‌غربی در مسابقه نقاشی محیط زیست

دختر نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، عنوان برگزیده مسابقه نقاشی محیط زیست را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، با پایان یافتن مهلت مسابقه نقاشی با موضوع تغییرات اقلیمی، حفاظت از محیط زیست و اقیانوس‌ها، که توسط کارگروه حقوق کودکِ کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو در دانشگاه شهید بهشتی  برگزار شد، منتخبان این مسابقه از سوی هیات داوران معرفی شدند.

با توجه به معیارهایی مانند خلاقیت در ایده، میزان درک کودک و نوجوان از پیچیدگی و چند بعدی بودن مساله محیط زیست، نحوه استفاده از رنگ ها، مهارت در تکنیک، تعداد و جزییات عناصر در نقاشی و ...، از میان ۴۰ نقاشی ارسالی، ۶ نقاشی برگزیده شدند.

بر این اساس زهرا پورعلی عضو مرکز شماره یک ارومیه عنوان برگزیده بخش نوجوانان را کسب کرد.

مهرنوش رایجیان کارشناس ارشد طراحی گرافیک و تصویرگر، پریسا فدایی کارشناس ارشد پژوهش هنر و احمد پازوکی فعال محیط زیست و رسانه، هیأت داوران این مسابقه بودند.

به برگزیدگان مسابقه، هدایای یادبودی اعطا خواهد شد. برای تمامی شرکت کنندگان این مسابقه نیز از سوی کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو در دانشگاه شهید بهشتی لوح تقدیر ارسال می گردد. همچنین تمامی آثار ارسالی به زودی تحت عنوان کتابی با همین موضوع منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =