کد خبر: 298711
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
بازدید 314
استقبال چشم گیر کودکان و نوجوانان بوشهری از کارگاه‌های برخط استانی

کارگاه‌های نمایش، نقالی، کاردستی، ساخت عروسک‌های نمایشی، نوشتن خلاق، سوخت نگاری، کاغذو تا، مجسمه‌سازی استان بوشهر با ارزیابی خوب مورد استقبال خانواده های بوشهری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، کانون استان بوشهر در راستای ارائه آموزش به کودکان و نوجوانان جهت غنی سازی اوقات فراغت و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، هم‌زمان و هم‌راستا با کانون‌های کل کشور اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برخط استانی نموده است.

این کارگاه‌ها که ۱۵کارگاه را شامل می‌شود ؛ کارگاه‌های نمایش، نقالی، کاردستی، ساخت عروسک‌های نمایشی، نوشتن خلاق، سوخت نگاری، کاغذو تا، مجسمه‌سازی را در بر می‌گیرد.

لازم به توضیح است که همگی دوره های اشاره شده توسط مربیان دوره دیده و کارآزموده‌ی مراکز کانون استان  اجرا و هدایت شده و مورد استقبال چشم‌گیر اعضای کودک و نوجوان قرار گرفته است.

با توجه به آمار موجود و ظرفیت‌های تکمیل شده کارگاه های استان ، استقبال کودکان و نوجوانان از کارگاه های برخط استان بوشهر بسیار خوب ارزیابی شده و با توجه به نوآوری و خلاقیت و کاربردی بودن کارگاه های برگزار شده، دوره ها مورد توجه خانواده های بوشهری قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =