اجرای برنامه های متنوع کانون لرستان دردهه امامت و ولایت

مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان همزمان با این دهه، برنامه های متنوعی را در قالب های فرهنگی، هنری و ادبی واجرا می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، همزمان با دهه امامت و لایت مسابقه «غدیریه» از سوی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار می شود
محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ضمن تبریک دهه  امامت و ولایت گفت: مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان همزمان با این دهه، برنامه های متنوعی را در قالب های فرهنگی، هنری و ادبی واجرا می کنند.
محمدی افزود: مسابقه «غدیریه» برگرفته شده از کتاب نیایش درختان شامل گزیده ای از نهج  البلاغه، انتشارات کانون پرورش فکری مطرح شده است که شرکت کنندگان با تکمیل پرسش نامه ، آن را به اداره کل کانون پست و یا از طریق فضای مجازی ارسال می کنند.
وی اضافه کرد: معرفی وقایع و ایام، معرفی سرزمین ولایت و امامت، معرفی شخصیت امیرالمومنین(ع)، معرفی کتاب های با موضوع آشنایی با زندگی حضرت علی(ع) و واقعه غدیر انجام خواهد شد.
مدیرکل کانون لرستان با اشاره به فعالیت کتابخوانی( کتاب: یک حدیث یک حکایت) اظهار داشت: نیایش درختان شامل گزیده از نهج  البلاغه – فریاد کوه «علی (ع)»-  نماز عشق از زندگی حضرت علی(ع) – یک سبد اندیشه های سبز شامل احادیثی از ائمه – ماه درچاه – زندگانی حضرت علی (ع) – یک حدیث یک حکایت عناوین کتاب هایی است که در این دهه به اعضای کانون معرفی شده اند.
محمدی قصه گویی قصص قرآنی و واقعه ی غدیر را از دیگر برنامه های مراکز اعلام کرد و گفت: علاوه برقصه گویی حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، قصه گویی های در فضای مجازی برای اعضابارگذاری می شوند و همچنین، نقد و گفتگو با موضوع ولایت، پخش فیلم های متناسب با این ایام، نشریه نگاری( الکترونیکی و حضوری«کاغذی» ) با موضوع دهه امامت و ولایت نیز از دیگربرنامه های کانون لرستان است.
وی در پایان افزود: 26 مرکز ثابت، سیار وپستی کانون پرورش فکری لرستان، بیش از 62 کارگاه فرهنگی، هنری، ادبی ، علمی و... را با محوریت «مهارت های زندگی» انجام می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =