کد خبر: 298791
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
بازدید 680
جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «دستان ماه در دست خورشید»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با همکاری بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، جشنواره «دستان ماه در دست خورشید» را در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی برای رده‌های سنی کودک و نوجوان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، فراخوان جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «دستان ماه در دست خورشید» همزمان با عید غدیر ولایت به صورت مجازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان بوشهر با همکاری بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برگزار می شود.

سمیه رسولی مدیر کل کانون گفت: این جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی بمناسبت گرامیداشت عید ولایت و با هدف تعمیق باورهای دینی و آشنایی کودکان و نوجوانان  با زندگی مولی المتقیان حضرت علی (ع) و واقعه مهم غدیر می باشد و افزود ما امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از زبان هنر، بیان و ادبیات در جهت ارتقای سطح معرفتی  آینده سازان عزیز کشورمان با شخصیتهای ایرانی، اسلامی و مانوس نمودن هر چه بیشتر آنها با آموزه های دینی، گام‌های تاثیرگذار و استواری برداریم.

در ادامه بیان نمود محورهای موضوعی این فراخوان، غدیر و معرفی شخصیت امام علی (ع) می‌باشد که در قالب های؛ قصه گویی، نقاشی، شعر و داستان و عکاسی و با توجه به دسته بندی جدید گروه‌های سنی ابلاغی معاون فرهنگی، برای رده‌های سنی نوخوان، نونهال، نونگاه و نوجوان برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در جشنواره می بایست فیلم، عکس و نوشته های خود را  تا ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره ۰۹۲۱۲۹۵۰۷۲۲  ارسال نمایند.

یادآور می‌شود درج مشخصات شرکت کننده شامل(نام ونام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره ملی، آدرس و شماره تلفن همراه) لازمه‌ی داوری اثر می‌باشد. آثار  پس از بررسی هیئت داوران در  هر بخش به سه برگزیده جایزه و لوح تقدیر اهداء می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =