برگزاری اختتامیه مجازی مهرواره باخدا حرف بزن

اختتامیه مجازی مهرواره باخدا حرف بزن از طریق پیج رسمی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پروررش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، چهارمین مهرواره باخدا حرف بزن که با استقبال بیش از هزار کودک و نوجوان استان برگزار گردید امروز برگزیدگان خود را شناخت.

این مراسم  با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمدی فرد رییس ستاد اقانه نماز، مدیران و دست اندرکاران کانون و با حضور مجازی شرکت کنندگان و دیگر مدیران مشارکت کننده برگزار گردید.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا گفت: فعالیت کانون برای کودکان و نوجوانان هیچوقت تعطیل نشده و همکاران بنده درطول تعطیلات با راه اندازی گروههای مجازی پیک امید به شور و اشتیاق هزاران کودک و نوجوان استان پاسخ میدهند.

فرهاد آقابیگی افزود: مهرواره باخدا حرف بزن که با هدف تقویت حس دینی کودکان و نوجوانان برگزار می گردد امسال نیز با استقبال بسیار خوب مواجه شد و کانون پرورش فکری برای تشویق بیشتر کودکان امروز با استفاده از تمام بسترهای مجازی سعی کرد این تجربه خوب را به اشتراک بگذارد تا الگویی ماندگار برای برگزاری برنامه های کودکان در شرایط فعلی گردد.

سرپرست کانون استان با تبریک به برگزیدگان این مهرواره گفت: شرکت کنندگان برای مشاهده اسامی برندگان به پایگاه استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی khorasansh.kpf.ir مراجعه و از شرایط دریافت جوایز اطلاع یابند.

گفتنی است چهارمین مهرواره باخدا حرف بزن توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  با مشارکت ستاد اقامه نماز، سازمان تامین اجتماعی، بانک کشاورزی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =