وبینار نیروهای خدماتی ستادی و مراکز فرهنگی هنری

مدیر کل کانون هرمزگان: برای داشتن سازمانی موفق و پیشرو لازم است هر کس در هر پستی که مشغول می باشد، کارش را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان هرمزگان؛ مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان در نخستین دیدار خود با نیروهای خدماتی بر نقش و جایگاه آنان تاکید کرد.

پشتکوهی با اشاره به اهمیت موضوع  گفت: اعضا و مراجعین به مراکز فرهنگی هنری با نخستین کسی که در بدو ورودشان روبرو می شوند نیروی خدماتی مرکز هست و در واقع این عزیزان در حکم باغبان گلهای (اعضا) مراکز فرهنگی و هنری هستند.

مدیر کل کانون افزود: لذا رفتار و کردار نیروهای خدماتی در جذب و نگهداشت عضو تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی  همچنین تاکید کرد: برای داشتن سازمانی موفق و  پیشرو لازم است هر کس در هر پستی که مشغول می باشد کارش را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

مدیر کل کانون هرمزگان با اشاره به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: نقش نیروهای خدماتی در سلامت و بهداشت مراکز و امنیت خاطر کارکنان بسیار جدی بوده و نظافت و ضد عفونی منظم مراکز انتظار ماست.

وی همچنین با ورود به شرایط سخت اقتصادی امروز جامعه و اهمیت مبحث صرفه جویی در مصرف انرژی اعلام کرد: با توجه به شرایط گرمای تابستان ضرورت دارند همکاران پرتلاش هم در مصرف برق و هم در بحث مصرف بهینه آب کوشا باشند.

پشتکوهی با اشاره به نقش همکاران خدماتی در حراست از ساختمان و اموال مراکز؛ نیروهای خدماتی را به  سرکشی مداوم از  قسمت های مختلف مرکز مکلف نمود.

وی همچنین با تاکید بر آراستگی ظاهر پرسنل خدماتی گفت: همکاران خدماتی برای انجام نظافت وکارهای تاسیساتی از لباس مجزا استفاده نمایند و در مواجه با اعضا و مربیان از آراستگی لازم برخوردار باشند.

مدیر کل کانون در بخش دیگری از صحبت هایش از رویکرد جدید دفتر استان و توجه به مراکز به عنوان صف مقدم فعالیت های کانون اظهار داشت: بازدید از مراکز را به شکل مجازی و حضوری انجام خواهد داد.

در پایان این جلسه همکاران  خواسته های خود را مطرح کردند و مدیر کل کانون هرمزگان با شنیدن صحبت های آنان قول مساعدت دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =