تکیه مجازی کانون خراسان جنوبی در ایام محرم و صفر برپا می شود

به مناسبت ایام محرم و صفر تکیه مجازی کانون استان خراسان جنوبی ویژه‌ی کودکان ونوجوانان عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در ایام محرم و همچنین با هدف اشاعه و ترویج  فرهنگ و معارف عاشورایی، آشنایی با مفاهیم عاشورا و درک عمیق تر کودکان و نوجوانان از وقایع و حوادث عاشورا و زندگی امام حسین "علیه‌السلام" تکیه مجازی کانون خراسان جنوبی در ایام محرم و صفر برپا می شود.

وی افزود: تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، ارایه‌ی محتواهای تولیدی مربیان و اعضای مراکز کانون با موضوع محرم،  قصه گویی وقایع محرم،  توجه به مقوله امر به معروف و نهی از منکر  از جمله فعالیت‌هایی است که در این تکیه مجازی انجام می‌شود.

 حمیدی ادامه داد: در فضای مجازی که برای این منظور معرفی خواهد شد این امکان برای کاربران فراهم می شود که علاوه بر عزاداری و بهره مندی از محتواهای ارایه شده، دل نوشته‌های خود با سالار شهیدان یا مطالب و روایت‌های مربوط به حادثه عاشورا، تصاویر مربوط به عزاداری‌ها و آداب و رسوم محلی و... را با دیگران به اشتراک بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =