کودکان و نوجوانان کرمانشاهی با نیازهای ویژه از برنامه‌های کانون بهره‌مند می‌شوند

جلسه ویژه مدیرکل کانون پرورش فکری و جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با موضوع بررسی توسعه همکاری‌های فرهنگی در محل اداره کل کانون استان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه ویژه مدیرکل کانون پرورش فکری و جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با موضوع بررسی توسعه همکاری‌های فرهنگی در محل اداره کل کانون استان برگزار شد.

بر همین اساس، در این دیدار که در روز پنج‌شنبه ۲۳ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار شد، علاوه بر «فرحناز محمدی»، جانشین مدیرکل بهزیستی استان، تعدادی از کارشناسان این اداره کل نیز حضور داشتند.

بر همین اساس، «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، در این جلسه با اشاره به اینکه با فعالیت‌ها و برنامه‌های بهزیستی استان کرمانشاه آشنایی دارد، افزود: با اداره کل بهزیستی در بسیاری از کارگروه‌ها همکاری داشتیم و اهداف ما با شما در یک سو و در یک جهت بوده است.

فتاحی همچنین گفت: هدف ما این است که بیشتر در کنار هم باشیم تا بتوانیم برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلفی را برگزار کنیم.

او افزود: آموزش‌های ما در کانون طراحی شده برای کودکان و نوجوانان است. نویسندگی، سفال، نقاشی، کاردستی، قصه‌گویی، ... و همچنین، فعالیت‌ها و برنامه‌های دیگری که در راستای خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان تعریف شده است.

او با استقبال انجام تفاهم‌نامه فرهنگی، از انجام کار مشترک کانون و بهزیستی برای بچه های معلول و دارای نیازهای ویژه خبر داد.

فرحناز محمدی، جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در سال‌های کودکی و نوجوانی از برنامه‌های کانون پرورش فکری استفاده کرده است، افزود: همواره و دورادور به فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون علاقه‌مند بوده‌ام.

محمدی با اشاره به فعالیت‌های بی‌شائبه و چشمگیر کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در بحث اتفاق زلزله در شهرهای غرب استان و جشنواره پویانمایی کشور در کرمانشاه، خدمات کانون برای کوکان و نوجوانان را بسیار ارزنده و مفید عنوان کرد.

جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین گفت: جامعه هدف در اداره کل بهزیستی، جامعه هدف خاصی هستند. و به نوعی؛ محروم‌ترین افراد جامعه‌اند.

او با اعلام اینکه؛ کار برای کودکان و نوجوانان دارای شرایط و نیازهای ویژه، همراه با اجر دنیوی و اخروی فراوانی است، تاکید کرد که برای انجام فعالیت‌های خود نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف هستیم.

در پایان این جلسه، مقرر شد؛ با امضای تفاهم‌نامه فرهنگی میان اداره‌های کل کانون پرورش فکری و بهزیستی استان کرمانشاه، کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی استان از خدمات مختلف فرهنگی، هنری و ادبی کانون در سطح شهر و روستاهای مختلف استان کرمانشاه بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =