کد خبر: 298970
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
بازدید 108
برگزاری گردهمایی مجازی مربیان هنری کانون استان قزوین

گردهمایی مجازی مربیان هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با محوریت بررسی راهکارهای توسعه آموزش در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 26 مرداد، با حضور مدیرکل کانون استان، گردهمایی مجازی مربیان هنری کانون استان قزوین با محوریت بررسی راهکارهای توسعه آموزش در فضای مجازی برگزار شد.

در آغاز این گردهمایی(وبینار) «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از تلاش و تکاپوی قابل توجه همکاران واحد هنری برای توسعه فعالیت‌های خود در فضای مجازی قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش کلیدی، تامین نیازهای کنونی اعضا (در دوره گسترش بیماری کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی)در تعیین رویکرد فعالیت‌های مربیان، خواستار ایجاد ارتباط مستمر و پیگیرانه بین مربیان و اعضا شد.

ایجاد زمینه برای آگاهی خانواده‌ها از اثرگذاری آموزش در فضای مجازی، توجه به فضای مجازی به عنوان یک فرصت، سازگاری با شرایط برای ارتقا مهارت و تجربه در مربیان، خدمات ‌رسانی به مخاطبان و شرکت فعال و مستمر در انجمن‌های هنری مجازی برای تبادل تجربه و آگاهی مربیان از دیگر موارد مورد تاکید مدیرکل کانون در این گردهمایی بود.

در ادامه این گردهمایی،  مربیان هنری مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با حضور«فیروزه ولدآبادی» کارشناس آفرینش‌های هنری کانون درباره راهکارهای ارتقا بازدهی و اثرگذاری کارگاه‌های مجازی به گفتگو پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =