اولین وبینار آموزشی «بازی با اعداد» توسط مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ نهاوند برگزار شد

مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر نهاوند، اولین وبینار آموزشی خود را با حضور نرگس علی‌بخشی استاد دانشگاه و دبیر آموزشگاه غیر دولتی راه‌روشن برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، وبینار آموزشی «بازی با اعداد، بازی‌های ریاضی جذاب» با حضور تعدادی از اعضای نوجوان دختر مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ نهاوند و با همکاری آموزشگاه غیردولتی راه روشن برگزار شد.
زهرا رضوی‌ملایری کارشناس فرهنگی این حوزه اعلام کرد: این فعالیت علمی از برنامه‌های پیش‌بینی شده سال ۹۹ این مرکز بود که باید به صورت ماهانه اجرا می‌شد، اما به علت شرایط شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن فعالیت‌های کانون، این برنامه به شکل وبینار آموزشی مفرح و شاد برگزارشد.
 هدف از برگزاری این وبینار تشویق اعضا نوجوان به شرکت در فعالیت های کانون و در راستای برنامه‌های علمی مرکز است که با همکاری خوب آموزشگاه غیردولتی راه‌روشن و مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ نهاوند، به مدت یک ساعت برگزار شد.
 ‏شایان ذکراست، نرجس علی‌بخشی استاد دانشگاه و مدرس وبینار فوق، با ایجاد فضایی شاد و هیجانی توانست راه‌های دسترسی سریع و آسان به جواب بعضی از محاسبات ریاضی را به شرکت‌کنندگان آموزش دهد و حل معماهای ریاضی را که از منظر برخی از دانش‌آموزان سخت جلوه داده شده بود را به وسیله بازی‌های خلاق، شیرین و جذاب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =