کد خبر: 298995
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
بازدید 405
استقبال کودکان و نوجوانان از دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های مجازی کانون گلستان

کودکان و نوجوانان گلستانی از برگزاری ۱۳ کارگاه و دوره‌ آموزشی مجازیِ جدید کانون پرورش فکری گلستان در سراسر استان استقبال کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، با شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان به وجود آمد، مرحله نخست سامانه مرکز مجازی کانون با هدف دسترسی آسان خانواده‌های ایرانی و فارسی‌زبانان دنیا راه‌اندازی شد.

بر همین اساس، گروه‌های متعدد سنی از جمله کودکان و نوجوانان با عضویت در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir  از این کارگاه‌ها بهره‌مند شدند.

بر اساس این خبر در کانون پرورش فکری گلستان نیز در مجموع ۱۳ کارگاه تشکیل شد که با استقبال بیش از ۲۸۰ نفر در حال برگزاری است.

آموزش عکاسی مقدماتی،انیمیشن مقدماتی،دکوپاز،کاردستی،حال خوش زندگی، مهارت خودباوری، کارگاه شعر،نقاشی، قصه‌گویی و ... از جمله این کارگاه‌ها هستند.

علاقه‌مندان می توانند برای مشاهده و ثبت‌نام در فصل بعد این کارگاه‌ها به پرتال  kpf.ir   مراجعه و پس از انتخاب گزینه آموزش‌های مجازی – دوره‌های تخصصی برخط استانی گلستان نسبت به  انتخاب و ثبت نام کارگاه مورد نظر خود اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =