کد خبر: 299020
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
بازدید 862
کتابخانه سیارسفیر سلامتی در روستای چشمه سرخه خرم آباد

مربی کتابخانه ی سیار روستایی شماره3 خرم آباد به منظور فرهنگ سازی رعایت بهداشت فردی واجتماعی و مقابله با ویروس کرونا دستگاهی را ساخته است که محلول های ضدعفونی کننده را بدون تماس برای فشردن دکمه، به روی دست می پاشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، با توجه به شیوع  بیماری کرونا در جهت حفظ سلامت کودکان ونوجوانان عزیز که در اولویت تمام فعالیت‌ها قرار دارد، مربی کتابخانه ی سیار روستایی خرم آباد فعالیت خلاقانه ای را ارائه داد.
محمدجواد محمدی مدیر کل کانون لرستان دراین خصوص گفت: سجادمهرابی مربی کتابخانه ی سیار روستایی شماره3 خرم آباد به منظور فرهنگ سازی رعایت بهداشت فردی واجتماعی و مقابله با ویروس کرونا دستگاهی را ساخته است که محلول های ضدعفونی کننده را بدون تماس برای فشردن دکمه،  به روی دست می پاشد.
محمدی افزود: این دستگاه ضدعفونی کننده با استفاده از پاوربانک و گوشی همراه و شارژر خودرو نیز قابل استفاده است.
مدیر کل کانون لرستان عنوان داشت: کتابخانه سیار شماره3 خرم آباد علاوه بر ضد عفونی کردن دستهای اعضا، در بین کودکان ونوجوانان روستای چشمه سرخه، بسته های بهداشتی شامل؛ ماسک، دستکش و... نیز توزیع کرد.
محمدی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر7 کتابخانه سیار روستایی و شهری در بیش از96روستا و94 آموزشگاه در اطراف خرم آباد و مناطق محروم را تحت پوشش قرار داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =