کد خبر: 299030
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
بازدید 478
مدیرکل کانون استان همدان با فرماندار شهرستان فامنین دیدار کرد

در پی برنامه دیدار با فرمانداران شهرستان‌های استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده با حضور در دفتر فرماندار فامنین با وی به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده در فرمانداری فامنین حضور یافت و با سید مجیدشماعی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار مدیرکل کانون ضمن ارائه‌ی تاریخچه کانون پرورش فکری از بدو تاسیس؛ اهداف و فعالیت‌های کانون از اوائل انقلاب تا امروز را تشریح کرد و گفت: کتابخانه‌های کانون پرورش فکری تخصصی ترین کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان در سطح کشور هستند که رسالت کشف و پرورش استعدادهای فرهنگی،هنری و ادبی را به عهده دارند.
 ‏وی به فعالیت‌های انجام شده در ۶ ماه گذشته کانون اشاره کرد و افزود: با وجود شرایط حادی که در کل کشور به واسطه شیوع ویروس کرونا به وجود آمد و با وجود تعطیلی کتابخانه‌های کانون از رسالت خود عقب‌نشینی نکرده و در این ایام به صورت مجازی به آموزش و پرورش و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان پرداخته است که در این میان کانون شهرستان فامنین هم از این امر مستثنی نبوده و به عنوان یکی از مراکز فعال در این حوزه در کنار دیگر همکاران استان به انجام رسالت فرهنگی خود پرداخته است. ضرابی‌زاده هم‌چنین به مشکلات و کمبودهای مرکز فامنین اشاره کرد و بیان داشت: مرکز فرهنگی‌هنری فامنین فاقد سالن نمایش فیلم است و با توجه به نیاز خانواده‌های این منطقه، اولویت ما در این شهرستان ساخت سالن سینما می‌باشد که امیدواریم با همکاری فرمانداری شهرستان، این امر تحقق یابد. 
 ‏در ادامه سیدمجید شماعی ضمن خیر مقدم به میهمانان از همکاران مرکز فامنین و عملکرد خوب آن‌ها در شهرستان قدردانی کرد و جهت تجهیز مرکز فرهنگی هنری فامنین قول مساعدت و همکاری داد.
شایان ذکر است در خلال این دیدار مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری فامنین، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در مرکز را ارائه داد و هم‌چنین استعدادهای اعضای این منطقه را برای حاضران تشریح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =