قدردانی از پنج عضو برگزیده مسابقه کشوری «همچون پدر مهربان» در کرمانشاه

از پنج عضو برگزیده مسابقه «همچون پدر مهربان» در مراسمی که صبح روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه ۱۳۹۹ و در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع کرمانشاه برگزار شد، با اهدای لوح و جوایز قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، صبح امروز چهارشنبه ۲۹ مردادماه ۱۳۹۹، برنامه قدردانی از اعضای برگزیده مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در مسابقه کشوری «همچون پدر، مهربان» برگزار شد.

 بر همین اساس، این برنامه که در محل سالن نمایش اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، برگزار شد، علاوه بر سردار باباخانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان کرمانشاه، مهناز فتاحی، مدیر و جمعی از کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

 در ابتدای این برنامه، مدیرکل کانون استان کرمانشاه ضمن قدردانی از میزبانی اداره کل بنیاد حفظ آثار برای مشارکت در برپایی این برنامه، به یادآوری ماجرای رشادت‌ها و اتفاق‌هایی که در محل پناهگاه پارک شیرین شهر کرمانشاه پرداخت.

 فتاحی ضمن ادای احترام به روح شهیدان کودک، نوجوان و بزرگسالانی که در محل پناهگاه پارک شیرین شهر کرمانشاه به علت بمباران جنگنده‌های متجاوز عراقی و در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند، اظهار امیدواری کرد این خاطرات و یادگارهای هشت سال دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان سال‌های آینده منتقل شود.

 سردار «ناصر باباخانی»، مدیرکل بنیاد حفظ آثار نیز ضمن قدردانی از برپایی برنامه‌های ویژه ایثار و شهادت در محل این اداره کل، کسب رتبه‌های اعضای برگزیده کانون پرورش فکری استان کرمانشاه را به آنان تبریک گفت.

 سردار باباخانی، انتقال سلحشوری، رشادت‌های شهیدان، رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس به کودکان امروز و نسل‌های آینده را یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های فرهنگی اعلام کرد. 

سردار همچنین با اشاره به برگزاری برنامه «همچون پدر، مهربان» گفت: هدف ما این است که با برگزاری برنامه‌هایی این‌چنینی، فرهنگ ایثار و جهاد به نسل های آینده منتقل شود.

 او افزود: با زبان هنر، فرهنگ و با هر ظرفی باید بتوانیم کاری کنیم که نسل‌های آینده متوجه شوند که در این چهل سالی که از عمر انقلاب اسلامی گذشته است چه کارها و اقدام‌ خوبی انجام شده است. همین کارها می تواند تاثیرگذار باشد.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان کرمانشاه در پایان سخنانش، بار دیگر از همه مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مربیان و خانواده‌ها برای برگزاری برنامه کشوری «همچون پدر، مهربان» تشکر کرد.

 بر همین اساس، در بخش نقاشی، «مهدیه اسماعیلی» ، ۱۴ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دوازده کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه، مقام اول، «کیارش صمیمی‌تبار»، ٩ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره سه کرمانشاه، مقام دوم را کسب کردند.

همچنین، از امیر علی پرندین، ١٣ ساله، از مجتمع فرهنگی‌هنری شماره یک کرمانشاه در بخش خط نستعلیق، نرگس قاسمی، ١٢ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دوازده در بخش خط تحریری و محمدرضا مسعودی‌نیا در بخش نقاشی از مرکز فرهنگی‌هنری شماره ده کرمانشاه نیز قدردانی شد.

در پایان این مراسم، جوایز برگزیدگان از سوی سردار باباخانی و مهناز فتاحی، مدیران کل بنیاد حفظ آثار و کانون استان کرمانشاه به اعضای برگزیده اهدا شد.

 همچنین، نمایش تئاتری کوتاه براساس کتاب "پناهگاه"، نوشته مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه از سوی انجمن نمایش بنیاد حفظ آثار استان کرمانشاه به اجرا در آمد.

 در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان در این برنامه، از موزه پناهگاه پارک شیرین نیز بازدید کردند.

 مسابقه "همچون پدر، مهربان" از سوی بسیج کانون پرورش فکری کشور، با موضوع شهادت سردار قاسم سلیمانی و در بخش‌های مختلف نقاشی و خوش‌نویسی برگزار شد که پس از داوری آثار، دو عضو کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه‌های برتر و قدردانی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =