اعلام برگزیدگان اولین ماه نخستین پویش استانی قصه گویی

رقابت اولین ماه نخستین پویش قصه گویی استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی امروز برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، امروز در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، رییس ستاد اقامه نماز استان،رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بجنورد و سرپرست اداره کل کانون پرورش فگری کودکان و نوجوانان استان از برگزیدگان اولین ماه پویش تقدیر شد.

در این نشست صمیمانه که بدلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با حداقل افراد و با رعایت فاصله گذاری و حفظ پروتکل های بهداشتی برگزارشد محمدتقی آرین با مهم برشمردن این حرکت فرهنگی و لزوم حمایت همه جانبه از چنین پویش هایی خصوصا در حوزه کودک و نوجوان، از حمایت دستگاههای اجرایی در ادامه پویش در ماههای آینده خبر داد.

حجت الاسلام احمدی فر نیز با اشاره به  نقش قصه و قصه گویی در تربیت دینی و اخلاقی، حاضرین در برنامه را به یک قصه زیبا پیرامون حضرت ولی عصر (عج) مهمان کرد.

این برنامه که با اجرای چند نفر از برگزیدکان همراه بود با اهدای جوایز برندگان خاتمه یافت.

بر اساس اعلام داوران اولین ماه نخستین پویش استانی قصه گویی از مجموع آثار دریافتی از 227 قصه گو، 55 نفر به مرحله دوم راه یافتند و پس از شنود و بررسی مجدد در 5 گروه مختلف اسامی قصه گویان برگزیده بدون اولویت به شرج زیر اعلام گردید:

گروه خردسالان(زیر 7سال): ستیا آب برین و ارغوان کلیدری

گروه کودکان(7الی12سال): پرنیان صابری و حنانه وحدانی

گروه نوجوانان(12الی17سال): نازنین زهرا شرف خانی و فاطمه غلامی 

گروه بزرگسالان: الهه دهستانی

گروه مربیان: عاطفه قاسمی 

ضمنا دومین ماه از نخستین پویش استانی قصه گویی از اول شهریور ماه با 5 قصه جدید آغاز می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به وبسایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی قصه مورد نظر خود را انتخاب قصه گویی و به دبیرخانه ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =