به زودی فضای سبز نامناسب و غیر قابل استفاده کتابخانه فرسفج را برای کودکان قابل استفاده خواهیم کرد

‏یارولی سیف، شهردار فرسفج به دعوت مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری این شهر در کانون حضور یافت و با همکاران به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان فضیله عبدیان مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری فرسفج، به منظور آشنایی هرچه بیشتر مسئولان شهرستان از مرکز و تعامل هرچه بیشتر با شهرداری، از شهردار این شهر دعوت کرد تا در یک نشست صمیمی با همکاران در کانون حضور یابد.
به گفته عبدیان، در پی سفارش مدیرکل کانون استان مبنی بر تعامل بیش از پیش با مسئولان شهرستانی،  طی دعوت از شهردار، یارولی سیف با حضور در مرکز علاوه بر گفتگو با همکاران، از ساختمان، حیاط و محوطه بیرونی مرکز بازدید کرد.
 ‏در ابتدای این دیدار، عبدیان ضمن تشریح فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون در فرسفج، از شهردار خواست تا برای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به کودکان و نوجوانان شهر یاری‌گر کانون باشند.
 ‏شهردار فرسفج نیز، ضمن تشکر از مجموعه همکاران کانون به جهت انجام فعالیت‌های مثمرثمر برای کودکان و نوجوانان، ابراز داشت، در حد توان با کانون همکاری خواهیم کرد.
 ‏ وی هم‌چنین از حیاط و محوطه بیرون ساختمان بازدید کرد و نسبت به هم‌کف‌سازی حیاط و فضای سبز و محوطه بیرونی ساختمان مرکز قول مساعد داد تا شهرداری با کمک کانون به زودی فضای زیبا ومناسبی را جهت استفاده از اعضا فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =