انتشار کتاب "تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر " به قلم شهرام رفیعی

انتشار کتاب "تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر " به قلم شهرام رفیعی، همکار و مربی سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در شهرستان خدابنده

مدیر کل کانون استان با بیان اینکه افتخاری دیگر برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان رقم خورده است افزود : این کتاب با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای شهر سجاس و حوزه هنری زنجان در راستای پیشینیه تاریخی و فرهنگی شهر سجاس چاپ و منتشر و در حرکت نمادین به کانون استان تقدیم شد.

نوری با معرفی اجمالی محتوای ارائه شده در اثر یاد شده افزود : این کتاب در هفت بخش اتفاقات و حوادث تاریخی شهر و منطقه سجاس را بیان می کند که بر اساس شواهد و مستندات بسیار قوی به همراه تصاویر رنگی ارزش این کتاب  را دو چندان کرده است.

لازم به ذکر است که شهرام رفیعی از مربیان سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان می باشد که در زمینه موسیقی، هنر قصه گویی  و شعر کودک تبحر و تجربیات ارزنده ای دارد که آثار شعری ایشان در نشریات پوپک / کیهان بچه ها و ... منتشر می شود و مجموعه شعر ایشان با محتوای دفاع مقدس در حال چاپ است 

نوری ضمن  اشاره به حمایت از مربیان هنرمند کانون در زمینه های مختلف از کلیه علاقمندان و هنرمندان حوزه ی کودک به خصوص نشر کتاب دعوت به همکاری کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =