مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت

مدیرکل کانون گلستان ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، در پیامی هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب، در پیام خود آورده است: هفته دولت یادآور ماندگار بزرگ مردانی است که سیره، منش و روش آنان، خدمت بی ادعا بود. هفته‌ی اول شهریور ماه، در ایام سالروز پرواز دو یار دیرینه امام؛ شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران اسلامی مزین بنام هفته دولت گشته است.

شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمت‌گزاری به مردم هستند. بی شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی‌های شخصیتی این دو شهید، می تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی‌منت و خالصانه و بیان خدمات گسترده دولت در زمینه گسترش فرهنگ و توسعه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان و ایجاد امید و نشاط به جامعه باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و  بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت‌مردان و کارمندان متعهد ، بویژه کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان و همچنین کودکان و نوجوانان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =