کد خبر: 299132
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
بازدید 447
بازی، رشد هوشی در کودکان را افزایش می دهد

کانون استان بوشهر وبینار طراحی بازی‌های هدفمند آموزشی با حضور مینا خوئینی جهت کلیه‌ی مربی مسئولان و مربیان فرهنگی و هنری برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، وبینار طراحی بازیهای هدفمند آموزشی با حضور مینا خوئینی کارشناس ارشد مدیریت آموزشی و مشاور و طراح بازی‌های هدفمند آموزشی جهت کلیه‌ی مربی مسئولان و مربیان فرهنگی و هنری برگزار کرد.

محورهای این نشست تخصصی برخط شامل طراحی بازیهای هدفمند آموزشی، سیر تحول در بازی کودکان متناسب با سن، اصول طراحی بازیهای هدفمند و نیز معرفی چند بازی هدفمند آموزشی ویژه کودکان بود.

مینا خوئینی وجوه مختلف رشد جسمی و روانی در کودکان را توصیف کرد و گفت : بهترین زمان برای رشد جسمانی کودکان در سالهای اولیه ی زندگی بسیار اهمیت است و عوامل موثر مختلفی را برای آن مهم برشمرد.

همچنین ایشان رشد شناختی را درک و دانستن محیط اطراف و برقراری تعامل با این محیط دانست و سیر تحول بازیهای کودکان را با توضیحات بیان نمود و گفت: بازی، رشد هوشی در کودکان را افزایش می دهد. بازی‌های گروهی نه تنها به رشد هوشی بلکه به رشد اجتماعی و عاطفی کودکان نیز کمک بسیار می‌کند.

در پایان این نشست تخصصی مینا خوئینی به اصول طراحی و اهداف بازیهای هدفمند اشاره کرد و در کنار پرسش‌ و پاسخ فراگیران منابع مکتوب و تعدادی از فیلم های مربوط به بازی‌های هدفمند آموزشی را ارائه نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =