بررسی و آسیب شناسی اولین دوره کارگاه‌های برخط

در جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران، بررسی و آسیب شناسی اولین دوره کارگاه‌های برخط و برنامه ریزی دوره جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، محمدعلی یزدان‌شناس درپنجمین جلسه شورای فرهنگی سال 99 با تسلیت ایام محرم حسینی و گرامی‌داشت هفته دولت برگزاری اولین دوره کارگاه برخط در این کانون را یکی از موفقیت‌های این نهاد فرهنگی در ایام شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی هنری عنوان کرد و افزود: کارگاه‌های برخط یک فرصت جدید برای شروع فعالیت‌های مجازی کانون پرورش فکری است.
وی با مهم خواندن نظارت و ارزیابی کارشناسان از شیوه برگزاری و روش‌های آموزشی مربیان در کارگاه‌های مجازی تاکید کرد: نظارت و ارزیابی یک اصل ضروری است که می تواند ما را در برگزاری موفق‌تر دوره‌های بعد یاری نماید.
مدیر کل کانون مازندران، بررسی مشکلات و نقاط قوت را یکی دیگر از وظایف کارشناسان و شورای فرهنگی استان اعلام نمود و اظهار داشت: پیش بینی و برنامه ریزی برای برگزاری ترم دوم کارگاه برخط در مازندران مورد بررسی قرار گیرد.

در این جلسه هریک کارشناسان به ارایه گزارش برگزاری کارگاه‌های حوزه تخصصی خود پرداخته که مورد نقد و بررسی قرار گرفت.  

با شیوع بیماری کرونا در کشور و ضریب افزایش آن در مازندران و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان به وجود آمد، سامانه مرکز مجازی کانون با هدف دسترسی آسان خانواده‌های ایرانی و فارسی‌زبانان دنیا راه‌اندازی شد.
با راه اندازی استودیو آفرینش در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، ۱۹ کارگاه فرهنگی، هنری، ادبی و علمی تشکیل شده که با استقبال بیش از ۳۰۰ نفر برگزار شد.
ترم دوم کارگاه برخط کانون مازندران قرار است مهرماه سال جاری برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =