ورودی مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک بندرعباس با ایجاد فضای سبز، محوطه سازی می شود

شهردار منطقه ۳ بندرعباس در نخستین روز از هفته دولت در بازدید از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۱ بندرعباس، برای محوطه سازی و فضای سبز این مکان فرهنگی قول مساعد داد.

به گزارش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، نورالدینی سرپرست شهرداری منطقه ۳ بندرعباس از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک بندرعباس بازدید کرد.

وی پس بازدید از محوطه‌ و فضای بیرونی این مرکز گفت: یکی از وظایف شهرداری حمایت از آموزش های شهروندی و برنامه های فرهنگی و هنری است و در این جهت آمادگی خود را برای همکاری با کانون پرورش فکری اعلام می کنیم.

وی همچنین برای استفاده بهینه کودکان و نوجوانان از این مکان فرهنگی ابراز داشت: با تعامل هیات ورزش های همگانی محوطه پشت کانون را به  وسایل ورزشی و سرگرمی تجهیز خواهیم کرد.

نورالدینی ضمن تقدیر از تلاش مربیان کانون پرورش فکری گفت: کانون مجموعه ای ارزشمند و اثر گذار در تربیت و تعالی رشد کودکان و نوجوانان است و همکاری و تعامل مسئولین با این مجموعه؛ قدم موثری در پیشرفت کودکان و نوجوانان است.

سرپرست شهرداری منطقه ۳ بندرعباس هزینه در حوزه فرهنگ را سرمایه گذاری برای آینده نظام دانست و افزود: همه ما باید نسبت به تحقق و به تعالی رساندن امکانات برای پرورش و تربیت کودکان و نوجوانان اهتمام داشته باشیم.

در این بازدید نجمه واحدی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک بندرعباس در خصوص فعالیت های کانون توضیحاتی را ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =