رونمایی از اپلیکیشن اندروید کانون هرمزگان

با هدف دسترسی آسان مخاطبان به امکانات کانون پرورش فکری، برای نخستین بار در سطح کشور، اپلیکیشن اندروید کانون هرمزگان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ جهت دسترسی آسان مخاطبان به خدمات کانون هرمزگان اپلیکیشن اندروید کانون هرمزگان راه اندازی شد.

به گفته مهدی فرزان فر کارشناس فناوری اطلاعات هرمزگان، پس از راه اندازی پرتال سازمانی کانون توسط دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری؛ بستری برای ایجاد یک پلتفرم بومی جهت استفاده کودکان و نوجوانان ایران و جهان محیا شد.

وی افزود: این نرم افزار توسط واحد فناوری اطلاعات کانون هرمزگان راه اندازی شده است و از طریق سایت کانون هرمزگان به نشانی hormozgan.kpf.ir قابل دریافت می باشد.

فرزان فر گفت: کودکان و نوجوانان می توانند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه، به راحتی به محتوای چند رسانه ای و استاندارد حوزه کودک و نوجوان دست یابند. وی افزود: کودکان و نوجوانان می توانند با نصب این اپلیکیشن در جشنواره ها و مهرواره های مختلف شرکت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

کارشناس فناوری اطلاعات کانون هرمزگان افزود: یکی از بخش های مهم این نرم افزار، امکان بازدید مجازی و برخط از تمامی بخش های مرکز تخصصی علوم بندرعباس است.

وی گفت: مخاطبان می توانند از  بخش های رصد خانه، آسمان نما، زیست بوم های دریایی و جانوری، فیزیک و سنگ ها و کانی ها به صورت مجازی بازدید کنند.

فرزان فر افزود: بدین منظور بخشی برای تهیه بلیط به شکل الکترونیکی طراحی شده است؛ که کاربران می توانند به راحتی بلیط رزرو کنند.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید استانداری هرمزگان مبنی بر ارایه خدمات به صورت الکترونیکی، این نرم افزار امکان ارائه کلیه خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان را به صورت کاملا الکترونیکی را دارد.

شایان ذکر است بخش های اخبار، اطلاعیه ها، جشنواره ها، مهرواره ها، موقعیت دقیق مراکز کانون استان روی نقشه، میز خدمت الکترونیک، نظرسنجی و ارسال شکایات، گالری تصاویر، بازدید مجازی از مرکز علوم و رصد آنلاین از امکانات این اپلیکیشن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =