کد خبر: 299245
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
بازدید 325
  کتاب‌های «طرح تمیم» در دل کتابخانه‌های کانون البرز

کتاب‌های برگزیده ناشران کودک و نوجوان در قالب طرح «تمیم» به مراکز کانون البرز رسید.        

  به گزارش  روابط عمومی اداره کل کانون البرز،  این مجموعه که شامل  کتاب‌های حوزه خردسال، کودک و ‌نوجوان می‌شود و منتخبی از کتاب‌های ناشران مختلف است،  از سوی کارشناسان جایزه کتاب کودک و نوجوان کانون به عنوان کتاب‌های مناسب این حوزه انتخاب و در قالب طرح تمیم (تامین محتوای یکپارچه مراکز کانون) از ابتدای بهارسال جاری  در اختیار کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی هنری کانون قرار گرفته است .

در استان البرز نیز ۳۶۱۳ جلد ( ۱۲۲ عنوان کتاب) شامل ۲۰ عنوان کتاب آوا، ۵۰ عنوان کتاب‌های بریل ویژه‌ی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه ، ۵۳ عنوان کتاب‌های  انتشارات برگزیده غیرکانونی، ۷ عنوان کتاب های انتشارات کانون و ۲ عنوان نشریه در بین ۶ مرکز فرهنگی، هنری گستره‌ی استان در شهرهای کرج و هشتگرد توزیع شده است .   

گفتنی است کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون، می‌توانند  با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به مراکز مراجعه کرده و این کتاب‌ها را به امانت ببرند.

لازم به توضیح است  این طرح از این پس به شکل فصلی استمرار خواهد داشت  و مجموعه‌ای از کتاب‌های تولید شده در کانون، اسباب‌بازی، سرگرمی و نشریات کانونی نیز به همراه کتاب‌های برگزیده شده در هر فصل به مراکز ارسال خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =