فراخوان سوگواره‌ی «عاشورا تا اربعین» منتشر شد

انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شمال استان خوزستان، فراخوان سوگواره‌ی «عاشورا تا اربعین» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، با اعلام دبیرخانه سوگواره‌ی «عاشورا تا اربعین»، کودکان و نوجوانان 5 تا 17 سال سراسر کشور می‌توانند با ارائه یک فیلم حداکثر 4 ‌دقیقه‌ای قصه‌گویی با موضوع عاشورا و اربعین حسینی در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌بایست فیلم قصه‌گویی خود را به‌صورت افقی ضبط کرده و به این نکته توجه داشته باشند که فیلمشان قبلاً منتشر نشده باشد.

این رویداد در سه گروه سنی 5 تا 7 سال، 8 تا 11 و 12 تا 17 سال برگزار می‌شود و کودکان در گروه سنی نخست می‌توانند با کمک از کتاب قصه‌گویی در این سوگواره مشارکت داشته باشند و سایر گروه‌های سنی مجاز به استفاده از کتاب قصه‌گویی نیستند.

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 15 مهرماه 1399، از طرق دایرکت به صفحه اینستاگرام انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شمال استان خوزستان به آدرس: @ghesehgoee_shomal_khozestan ارسال کنند.

برگزیدگان این رویداد در سه گروه سنی توسط هیئت‌داوران و همچنین برگزیده بخش مردمی هم‌زمان با ..... معرفی خواهند شد.

گفتنی است: سوگواره‌ی «عاشورا تا اربعین» با همکاری دفتر نماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، کمسیون امور بانوان فرمانداری و شهرداری شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =