کد خبر: 299297
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
بازدید 196
نگاهی به کلاس های برخط کانون لرستان

کارگاه های برخط کانون پرورش فکری لرستان در قالب های فرهنگی، هنری و ادبی به صورت برخط(آنلاین) با استقبال خوب کودکان ونوجوانان لرستان برگزارشدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: درتابستان امسال به دلیل شرایط خاص درکشور، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با استفاده از فضای مجازی و سامانه تحت وب 14 کلاس برخط استانی برگزار کرد.
محمدجواد محمدی مدیرکل کانون لرستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم حضور اعضا درمراکز و به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه ها، کارگاه های کانون درقالب های فرهنگی، هنری و ادبی به صورت برخط (آنلاین) برگزارشدند و هم اکنون 14 کارگاه برخط استانی توسط مربیان توانمند کانون در فضای مجازی درحال برگزاری است که دراین کارگاه ها کودکان ونوجوانان درکلاس های؛ متون خوانی، داستان نویسی، نوشتن خلاق، شعرسرایی، شعرو قصه، فن بیان، عروسک سازی، نمایشنامه نویسی، نمایش عروسکی، نجوم، عکاسی، کاردستی، سرود و هنرهای خلاق و تزیینی شرکت می کنند.
مدیرکل کانون لرستان افزود: 14 کارگاه برخط، 36 کارگاه حضوری و مجازی و 98 کارگاه عمومی و 9 کارگاه تخصصی و 8 انجمن فرهنگی، هنری و ادبی تخصصی که درمجموع در مراکز کانون پرورش فکری لرستان مشغول خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان این دیار هستند.
وی با اشاره به برگزاری کلاس های غیر حضوری مراکز فرهنگی هنری اظهارداشت: کلاس های برخط کانون لرستان توسط مربیان توانمند و به صورت یک و دو جلسه در هفته و در ساعات مختلف برگزار شد و تا نیمه شهریور ماه و قبل از بازگشایی مدارس کلیه کلاسهای برخط فصل تابستان به اتمام می رسند.
محمدی گفت: بابرنامه ریزی و طراحی مناسب سامانه رویدادهای آنلاین کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، هر مربی و هر عضو با نام کاربری و رمز عبور خود به راحتی وارد کلاس آنلاین می شوند و برای هر کلاس با موضوع متفاوت لینک ورود به سامانه تعریف شده است و وبینارها و کارگاهای کاربردی و مفیدی از سوی کانون به صورت مجازی درسطح کشوری برای آموزش و تقویت سطح علمی مربیان با موضوع های مختلف مانند نمایش، قصه گویی، نقالی و شمایل گردانی، سرود، عکاسی و شعر باحضور اساتید صاحب نام و خبره کشوری برگزار شد.
گفتنی است: در حال حاضر26 مرکزثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری لرستان، بیش از62 غعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و... را به کودکان ونوجانان هم استانی ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =