کد خبر: 299298
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
بازدید 350
آسیب شناسی دوره‌های تخصصی برخط استانی

جلسه هم‌اندیشی "آسیب شناسی دوره‌های تخصصی برخط کانون استان بوشهر" برگزار شد . این جلسه هم اندیشی در روز ۴ شهریور ماه ساعت ٩ الی ۱۱ صبح بصورت وبینار برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، نشست تخصصی مجازی آسیب شناسی دوره های تخصصی برخط که با حضور مدیرکل، کارشناسان، مربیان و مدرسین کارگاه های تخصصی بر خط استان بوشهر حضور داشتند به موارد بسیاری اعم از نقاط ضعف و قوت کارگاههای مختلف برگزار شده همراه با تحلیل و بررسی پرداخته شد. سمیه رسولی درخصوص چگونگی برگزاری زمان اجرای دوره های تخصصی مجازی و همچنین میزان شهریه های این دوره های تخصصی نکاتی را بیان داشت و گفت: دوره های تخصصی آنلاین  برگزار شده نیاز به تحلیل علمی و اصولی دارد که در راستای آسیب شناسی دوره های برگزار شده می‌تواند کمک کننده باشد تا بتوانیم گام‌ های موثرتری در این زمینه برداشته و با برنامه‌ریزی مناسبی بتوان کارگاه‌های در نظر گرفته شده را با وضعیت مطلوب‌تری برگزار نمود وی همچنین با اشاره به استقبال و دریافت خانواده ها گفت: موفقیت دورهها و مطلوب بودن آنها مسئله مهمی ست که این موضوع را از بازخورد مثبت فراگیران و خانواده ها میتوان دریافت کرد.

شایان ذکر است که محورهای این نشست تخصصی در وبینار برگزارشده شامل:

- بررسی زمان برگزاری دوره های برگزارشده

- بررسی میزان شهریه های این دوره های تخصصی

- آسیب شناسی مراحل ثبت نام وحضور موثر فراگیران درکارگاه های تخصصی

- بررسی زیر ساخت های برگزاری دوره های تخصصی آنلاین

- پیش بینی دوره های فصل جدید در کلیه مقاطع تخصصی

با توجه به محورهای ارائه شده در این نشست مدرسان دوره های مذکور نیز به تبادل تجربه پرداخته و در تحلیل های خود به نکات بسیار مهمی اشاره نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =