نمایشگاه مجازی عکس " محرم در خانه"

با هدف کشف استعداد ها و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان استان با فرهنگ عاشورایی، بسط و ترویج آداب و رسوم مردم هرمزگان نمایشگاه مجازی مهرواره عکس " محرم در خانه" در سایت کانون پرورش فکری هرمزگان و صفحه اینستاگرام انجمن عکاسان نوجوان استان بارگذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با موضوع "محرم در خانه"  از روز 11 شهریورماه برابر با 12 محرم؛ سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام در قالب نمایشگاه مجازی در دسترس علاقمندان قرار گرفت.
پروین پشتکوهی مدیر کل کانون هرمزگان در این رابطه اعلام کرد: این فراخوان با هدف کشف استعداد ها و  آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان استان با فرهنگ عاشورایی، بسط و ترویج آداب و رسوم مردم هرمزگان  از 31 مرداد ماه برابر اول محرم به کودکان و نوجوانان استان اطلاع رسانی شد.  
وی افزود: کودکان و نوجوانان می توانستند در طول ایام دهه محرم، تصاویری از مراسم گرامیداشت سید الشهدا و یارانشان را در منازل خود با دوربین و یا موبایل عکاسی نمایند.
مدیر کل کانون گفت: همچنین در طول ایام برگزاری  مهرواره عکاسی "محرم در خانه"؛ مربیان مراکز فرهنگی هنری استان با اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی استان، ضمن آشنا نمودن اعضا با جلوه هایی از شخصیت امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش، اعضا را به رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری مراسم در خانه هایشان دعوت کردند.
مدیر کل کانون هرمزگان افزود: در این فراخوان کودکان و نوجوانان و اعضای ارشد ۶ تا ۲۲ سال  می توانستند آثار خود را به دبیرخانه انجمن عکاسان نوجوان استان ارسال نمایند.
پشتکوهی با اشاره به استقبال گسترده مخاطبین از این فراخوان افزود: در مجموع ۴۶۳ اثر از ۱۲۲ عکاس به دبیرخانه ارسال شد؛ که از مجموع این عکس ها آثار ۵۰ عکاس به نمایشگاه مجازی راه یافت.
گفتنی است نمایشگاه مجازی آثار منتخب فراخوان مهرواره عکس "محرم در خانه"، در سایت کانون مجازی به آدرس hormozgan.kpf.ir و صفحه اینستاگرام انجمن عکاسان نوجوان کانون استان هرمزگان به نشانی anjoman_akkasi_hormozgan@  بارگذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =