کانون پرورش فکری بستر عظیمی برای پرورش استعدادهای نسل آینده است

در دیدار فرماندار بندرعباس با مدیرکل کانون هرمزگان ،راهکارهای گسترش فعالیت های کانون در محلات کمتر برخوردار و آسیب پذیر مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛در دیدار  صمیمانه عزیزالله کناری فرماندار بندرعباس با پروین پشتکوهی مدیر کل کانون، ظرفیت های موجود شهرستان در راستای پیشبرد اهداف متعالی کانون بررسی شد.

 در این دیدار فرماندار شهرستان بندرعباس با تقدیر از فعالیت های کانون گفت: کانون پرورش فکری جایگاه مهمی برای انسان سازی است.

وی افزود: اگر امروز گله مندی هایی از افراد جامعه وجود دارد به تربیت دوران کودکی بر می گردد؛ اگر بخواهیم در آینده افراد موفقی داشته باشیم، اتفاق مهم از همین کانون پرورش فکری شکل می گیرد. 

کناری افزود: کانون پرورش فکری بستر عظیمی برای پرورش استعدادهای نسل آینده است. 

وی با اشاره به وضعیت جامعه در دوران شیوع کرونا گفت: شما امروز در فضای مجازی می توانید بسیار خوب عمل کنید و از این ظرفیت فوق العاده استفاده کنید.

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: فضای خیلی خوبی در اختیار کانون قرار دارد و الان شنونده اصلی شما  بچه هایی است که در فضای مجازی هستند. 

در ادامه، فرماندار از در اختیار بودن کامل امکانات فرمانداری برای کانون و هماهنگی ظرفیت دستگاه های بندرعباس به جهت بهره مندی کانون برای دست یابی به اهداف متعالی خبر داد.

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون هرمزگان، ضمن تشکر از حمایت های فرماندار از فعالیت های کانون گفت: صحبت های شما دلگرم کننده است و مایه مباهات ماست که این قدر به فعالیت های کانون اشراف دارید.

وی افزود: همکاران ما هر لحظه در فضای مجازی همراه کودکان و نوجوانان هستند و در مناسبت های مختلف با تولید محتوای مناسب فرهنگی،هنری و ادبی در راه اعتلای فرزندان این مرز و بوم گام بر می دارند.

 در این دیدار پروین پشتکوهی از فعالیت های کانون در دهه محرم، راه اندازی اپلیکیشن کانون هرمزگان و فعالیت های مجازی انجمن های تخصصی گزارشی را ارائه  داد.

 مدیر کل کانون هرمزگان  از همکاری کانون با دفاتر تسهیلگری با هدف گسترش فعالیت های کانون در محلات کمتر برخوردار و آسیب پذیر سخن گفت. 

در پایان مدیر کل کانون با اهدا چند جلد کتاب نفیس به فرماندار شهرستان بندرعباس از حمایت های فرمانداری از فعالیت های کانون؛ قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =