نخستین محفل خاطره‌گویی دفاع مقدس، در مرکز فرهنگی‌هنری صالح‌آباد برگزار شد

مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهر صالح‌آباد نخستین محفل خاطره‌گویی دفاع مقدس را با حضور روایت‌گر عرصه‌های جنگ و حماسه به صورت زنده، در صفحه اینستاگرام این مرکز برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اولین جلسه خاطره‌گویی دفاع مقدس در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهر صالح‌آباد، با هدف شناساندن هرچه بیشتر رشادت‌های رزمندگان اسلام به قشر کودک و نوجوان، با روایت‌گری رضا هوشیار یکی از رزمندگان و آزادگان شهر لالجین برگزار شد.
 ‏ در این جلسه مجازی که با حضور اعضای کودک و نوجوان مرکز صالح‌آباد و همکاران سراسر استان برگزار شد، رضا هوشیار به بیان خاطراتی از وقایع و حماسه‌هایی که در جمع رزمندگان اسلام به خاطر دارد پرداخت.
 ‏ وی هم‌چنین به نحوه اسارت خود اشاره کرد و از مقاومت‌ها و پایداری‌های شیرمردان عرصه جنگ در طول اسارت برای حاضران سخن گفت.
 ‏ این رزمنده و آزاده دفاع مقدس در ادامه به علت پیروزی کشور عزیزمان در برابر صدامیان تا دندان مسلح پرداخت و رمز پیروزی رزمندگان را اخلاص و منش پاک آنها دانست و بیان داشت: هر انسانی که مخلص و پاک باشد قطعاً در تمامی مراحل زندگی پیروز خواهد شد.
 ‏رضا هوشیار هم‌چنین کودکان و نوجوانان را به حسن اخلاق دعوت کرد و اظهار داشت: به چیزی غیر از تکلیف عمل نکنید و در همه کارهای‌تان خداوند را مد نظر داشته باشید.
 ‏ گفتنی است، مدیر کل کانون استان همدان نیز ضمن شرکت در این برنامه زنده، از رضا هوشیار رزمنده ۸ سال دفاع مقدس به خاطر بازگویی خاطرات خوب و شنیدنی خود و رزمندگان برای کودکان و نوجوانان  تشکر و قدردانی کرد و اجرای این برنامه‌ها را راهی جهت آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با فداکاری‌های رزمندگان دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =