کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در جشنواره شهید رجایی برتر شد

بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان فارس، با معرفی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس به عنوان دستگاه برتر در شاخص‌های کلی ارزیابی عملکرد «شاخص‌های عمومی و اختصاصی»، سال ۱۳۹۸ در گروه «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی» از میان دستگاه اجرایی استان فارس، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، این جشنواره هر ساله از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس و با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تجلیل از دستگاه‌های برتر استان برگزار می‌شود که کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس توانست در بیست و سومین دوره‌ی این جشنواره در بخش «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» سال ۱۳۹۸ در گروه «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی»مقام برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب کند.

عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس در جشنواره شهید رجایی و مراسم تقدیر از دستگاه‌ها و کارمندان برتر، با بیان این‌که بزرگداشت هفته‌ی دولت و برگزاری جشنواره‌ی شهید رجایی به‌منزله‌ی تکریم خادمان مردم در قوه‌ی مجریه است که وظیفه خود را خدمت‌رسانی در اقصانقاط و به آحاد مردم می‌دانند گفت: کارمندان و دستگاه‌های اجرایی، خدمات بسیار ارزشمندی را در سطح استان فارس به مردم ارائه کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر این که دولت با وجود مشکلات متعدد، شیوع کرونا و تحریم‌های همه‌جانبه و نفس‌گیر بر علیه مردم و نظام، بهتر از گذشته عمل کرده است، ادامه داد: امروز به خوبی در برابر تحریم‌ها و مشکلات مقاومت کرده و به دستاوردهای خوبی دست پیدا کرده‌ایم.
استاندار فارس افزود: خوشرویی با مردم به عنوان ولی‌نعمت، پاسخ‌گویی به ارباب‌رجوع، کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری، قانون‌مداری، شفافیت و پاک‌دستی که موجب افزایش سرمایه‌ی اجتماعی می‌شود از اهداف مدنظر در ارزیابی دستگاه‌ها و کارمندان نمونه است.
به گفته‌ی رحیمی، همه‌ی کارمندان و دستگاه‌های اجرایی که این شاخص‌ها را مدنظر داشته و به آن‌ها عمل کرده‌اند نمونه هستند و مراسم تقدیر از کارمندان و دستگاه‌های نمونه‌ی برتر، اقدامی نمادین برای تقدیر از تلاش‌های همه‌ی کارمندان و دستگاه‌هایی است که در این زمینه موفق بوده‌اند.
در این مراسم که با حضور مدیران استانی و ملی برگزار شد، از دستگاه‌های برتر، تیم‌های کاری برتر و مدیران برتر جشنواره شهید رجایی در استان فارس تقدیر شد.

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس در این آئین، تندیس و لوح سپاس جشنواره را برای کسب رتبه‌ی برتر جشنواره در شاخص‌های کلی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان در سال۹۸، دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =