کد خبر: 299369
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
بازدید 183
برگزیدگان مهرواره نیایش، هدایای خود را دریافت کردند

برگزیدگان فارسی ششمین مهرواره کشوری نیایش، لوح یادبود و هدایای خود را دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، ششمین مهرواره «نیایش» با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و همچنین نشانه‌های آفرینش از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه، در سطح کشوری برگزار شد و ۱۲ نفر از اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس به عنوان برگزیده و شایسته‌ی تقدیر معرفی شدند که لوح یادبود و هدایای خود را دریافت کردند.

بر این اساس، سمیره بروانیا مربی ادبی مرکز فرهنگی هنری زرین‌دشت به عنوان برگزیده در بخش شعر و فاطمه محمدی عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری آباده به‌عنوان شایسته تقدیر در بخش متن ادبی انتخاب شده بودند. 

منصوره تقوی‌فرد، مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری لارستان نیز در بخش نقاشی این رویداد شایسته تقدیر شد. فاطمه خادمی عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ شیراز دیگر برگزیده کانون فارس، در بخش نقاشی شایسته تقدیر معرفی شد.

کانون فارس دو برگزیده نوجوان نیز در بخش خوش‌نویسی داشت که ملیکا جوکار از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ شیراز و فاطمه ثمن از مرکز فرهنگی هنری فسا موفق به کسب این عنوان شده بودند.

زهرا صمیمی، هانا جلیلی، ماجده فخری، زینب روستا و مبینا شکیبا، اعضای خوب مرکز فرهنگی هنری آباده نیز به عنوان برگزیده بخش نشریه دیواری معرفی شدند.

در بخش کاردستی نیز زینب کیانی‌نژاد عضو مرکز فرهنگی هنری لارستان به عنوان برگزیده انتخاب شد.

این مهرواره در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و برای مخاطبین ۸ تا ۱۸ سال و همچنین ویژه مربیان کانون پرورش فکری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =