طرح های برگزیده کارشناس و مربیان ادبی کانون هرمزگان

فاطمه غلامزاده کارشناس ادبی هرمزگان: کودکان و نوجوانان با طرح های جذابی که مربیان در کارگاه های نوشتن خلاق، شعرسرایی، داستان نویسی و مکاتبه ای اجرا می کنند، واژه های تازه ای را خلق می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ طرح های برگزیده کارشناس و مربیان ادبی کانون هرمزگان منتشر شد.

به گفته فاطمه غلامزاده نخلی کارشناس ادبی کانون هرمزگان، یکی از فعالیت های با قدمت و تاثیر گذار در کانون پرورش فکری، فعالیت های حضوری و غیر حضوری آفرینش های ادبی است.

وی افزود: مربیان خلاق با ابزار ارزشمند و فاخر ادبیات، به جهان کودکان پل می زنند و با استفاده از احساس و تجربه زیستی، آنها را به درک محیط پیرامون و زیبایی دعوت می کنند.  

غلامزاده گفت: کودکان و نوجوانان با طرح های جذابی که مربیان در کارگاه های نوشتن خلاق، شعرسرایی، داستان نویسی و مکاتبه ای اجرا می کنند، واژه های تازه ای را خلق می کنند.

 وی اظهار داشت: طرح های منتخب، هر ساله در مدیریت آفرینش های ادبی کشور، بررسی و برای چاپ در مجموعه هایی گرد آوری می شود که چراغ راهی برای خلق ایده های تازه برای مربیان و پاسخگویان سراسر کشور است.  

شایان ذکر است ۳طرح برگزیده از مربیان ادبی هرمزگان، خدیجه حاجی زاده مربی مراکز شماره سه و چهار بندرعباس، هاجر غلام نظری مربی فین و راحله حاجی نیا مربی بستک در مجموعه های طرح نو که شامل طرح ها و تجربه های مربیان ادبی در کارگاه های ادبی خلاق است، منتشر شد.  

 همچنین  ۲ پاسخگویی برگزیده از  فاطمه غلامزاده نخلی، در دوفصلنامه  بخش مکاتبه ای دفتر دوازدهم چاپ شده است.

قابل ذکر است بخش مکاتبه ای، ویژه اعضا کمتر برخوردار است که امکان حضور در مراکز فرهنگی هنری را ندارند.

در حال حاضر ۲۰۰کودک و نوجوان در بخش مکاتبه ای استان عضو هستند و از خدمات مکاتبه ای که شامل نقد و بررسی آثار، ارسال کتاب و شرکت در گردهمایی های مکاتبه ای است بهره مند می شوند.

کارگاه های حضوری آفرینش های ادبی در مراکز فرهنگی هنری شامل نوشتن خلاق، شعر سرایی و داستان نویسی است که کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۸ سال می توانند از آن بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =