اعتماد خانواده‌ها بزرگترین سرمایه‌ی کانون است

حسن محمدزاده فرماندار چالدران در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: اولیای کودکان و نوجوانان فرزندان خود را با آسودگی خاطر در مراکز کانون ثبت نام می نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، فرماندار چالدران در این دیدار که صبح روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ در دفتر فرماندار انجام شد، ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند مربیان کانون مرکز این شهرستان، اعتماد والدین را فرصتی برای کشف و پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

محمدزاده گفت: فرمانداری شهرستان چالدران آماده هرگونه همکاری وتعامل در پیشبرد اهداف متعالی کانون در حوزه کودک و نوجوان می باشد.
جواد زاهدی مدیرکل کانون استان نیز در این دیدار، گزارشی از فعالیت‌های مجازی مرکز چالدران در ایام شیوع بیماری کرونا ارائه کرد.

وی افزود: کانون مرکز چالدران نیز در ایام قرنطینه پا به پای تمام مراکز کانون استان فعالیت‌های خود را به سمت آموزش‌های از راه دور سوق داد و به حمد الهی آثار فاخری را جهت بهره‌مندی کودکان و نوجوانان تولید و در بستر فضای مجازی عرضه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =