بررسی وضعیت مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران در بازید سرزده مدیرکل

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران در بازید سرزده از مراکز فرهنگی هنری استان وضیعت این مراکز را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، مدیرکل این کانون به همراه معاون فرهنگی استان  دراین  بازید که به صورت سرزده از مراکز فرهنگی هنری؛ نور- نوشهر- دلگشا و مراکز یک، دو و سه چالوس صورت پذیرفت، وضعیت این مراکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

یزدان شناس ضمن دیدار با مسوولان و مربیان و شنیدن صحبت‌ها و نظرات‌شان؛ برنامه‌ها وعملکرد اجرایی مراکز، بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و وضعیت فیزیکی مراکز فرهنگی هنری را ارزیابی نمود.

در عین حال مربیان حاضر در مراکز به بیان برنامه‌ها و عملکرد اجرایی‌شان در ایام کرونا و فعالیت‌های مجازی پرداختند .

پیش از این نیز مدیرکل کانون با همراهی معاونین فرهنگی و اداری و مالی از مراکز؛ گلوگاه – بهشهر- نکا – ساری یک، دو و سه – قائمشهر- فریدونکنار- محمودآباد  و نور بازید داشت.

گفتنی است: با توجه به وضعیت قرمز مازندران به لحاظ شیوع ویروس کوید 19 و تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری استان، بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز به صورت مجازی صورت می پذیرد و اعضا بدون حضور فیزیکی در مراکز در بستر فضای مجازی با مربیان به انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی می پردازند.

از جمله این فعالیت‌ها برگزاری نشست‌های تخصصی کانون مازندران با حضور کارشناسان، هنرمندان و نویسندگان و صاحب نظران  مطرح حوزه کودک ونوجوان  به صورت برخط است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =