آموزش مهارت های زندگی به کودکان

آموزش مهارت های زندگی به کودکان عضو کانون شماره دو بندرعباس، با هدف آموزش مهارت های عمومی به کودکان و تنوع بخشی به فعالیت های کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در راستای تقویت مهارت های زندگی کارگاه های آشپزی، گلدوزی و کتاب خوانی در مرکز دو بندرعباس برگزار شد.  

به گفته عفت تفضلی مسئول مرکز شماره دو بندرعباس: این فعالیت پس از نظرسنجی از اعضا و والدین آن ها و بررسی و تایید در شورای مرکز  به صورت مجازی آموزش داده شد.  

وی افزود: این کارگاه‌ها در ۸ جلسه و با شرکت مخاطب کودک گروه سنی نوخوان و نونهال و مادرانشان برگزار شد. هدف از آموزش مهارت های زندگی به کودکان، تقویت مهارت های عمومی زندگی، جذابیت بخشی به فعالیت های کانون و تقویت حس مشارکت و همدلی در امور منزل بین فرزندان و والدین  بود.

تفضلی گفت: اعضا در این فعالیت پس از آموزش گلدوزی یا آشپزی به سفر مجازی در قالب معرفی سرزمین می‌رفتند و یا  پای قصه های شنیدنی مربیان می نشستند.

کارگاه‌ها از اول مرداد ماه تا ۱۸ شهریور به صورت مجازی و در قالب کارگاه های مادر و کودک و با مشارکت ۲۰ نفر از اعضاء اجرا گردید.  

 تفضلی همچنین گفت: آموزش این فعالیت ها توسط راضیه سلیمانی پور مربی فرهنگی این مرکز انجام گردید و خوشبختانه این کارگاه ها مورد استقبال اعضا و خانواده هایشان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =