کد خبر: 299508
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
بازدید 143
اعضای شورای فرهنگی کانون لرستان میهمان مراکزشدند

نشست های هم اندیشی اعضای شورای فرهنگی کانون لرستان با مسئولان و مربیان مراکزفرهنگی هنری استان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: با هدف دستیابی به راهکارهایی که مراکز را به سمت وسوی رشد کمی و کیفی مراکز و بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی، اعضای شورای فرهنگی کانون استان در مراکز فرهنگی هنری حضوریافتند.
محمدی دراین خصوص گفت: دریک حرکت خلاقانه، جلسات شورای فرهنگی کانون استان لرستان در مراکز برگزارشد.
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان افزود: در نشست های صمیمی که درمراکز برگزارشد، با نگاه آسیب شناسی، نقاط ضعف و قوت برگزاری فعالیت های عمومی، کلاس های برخط، جذب وماندگاری اعضا مورد بحث و بررسی قرارگرفت.
وی اضافه کرد: دراین جلسات هم اندیشی، دستیابی به راهکارهایی که مراکز را به سوی رشد کمی و کیفی  پیش می برد تشریح شد.
محمدی با بیان اینکه در شرایط بوجود آمده با شیوع ویروس کرونا، جذب اعضا بسیار مهم است گفت: خلاقیت و جذابیت در اجرای برنامه های مجازی، تولید آثار باکیفیت، ارتباط دو سویه با اعضاو خانواده ها و مدیران آموزشگاه ها، ادارات و مدارس و... تاثیر بسزایی در ماندگاری اعضا دارد.
مدیرکل کانون درادامه افزود: کنگره ملی 6300 شهید والا مقام استان لرستان در حال برنامه ریزی و اجراست که انتظار می رود همه ی اعضا و مربیان کانون در سراسر استان در تولید آثار محتوایی با این موضوع اهتمام ورزند.
وی به نزدیک شدن به هفته ملی کودک اشاره کرد و عنوان داشت: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های این هفته به صورت مجازی و در مناطق سفید با رعایت فاصله اجتماعی و در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی کنید.
محمدی در خصوص ثبت‌نام درکانون زبان نیز مطالبی را بیان داشت و گفت: در مراکز آموزشی به صورت حضوری، مراجعه کنندگان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند و یا به صورت مجازی از سراسر استان می توانند در سامانه register.ili.ir  اقدام کنند.
 گفتنی‌است: کلاس‌های آنلاین نیز برای تمامی گروه‌های سنی دایر خواهد بود و آموزش‌های کانون زبان ایران ۸ زبان انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی و فارسی به غیر فارسی‌زبانان را شامل می‌شود.

در بخش بعدی این نشست ها، معاون فرهنگی اجرایی و کارشناسان واحدهای مختلف، آمار و عملکرد مراکز را مورد بحث و بررسی قرار دادند و نظرات و پیشنهادهای خود را برای هرچه پربارتر شدن کارگاه های مجازی، جذب وماندگاری اعضا، برنامه ریزی برای فصل پاییز و هفته ملی کودک و جشنواره قصه گویی بیان داشتند. و مسئولان مراکز و مربیان نیز عملکرد فصل تابستان و نظرات خود را برای هفته ملی کودک و فصل پاییز را ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =