کتاب‌های «طرح تمیم» در دل کتابخانه‌های کانون خراسان‌رضوی

مدیر کل کانون استان از تجهیز مراکز کانون خراسان‌رضوی با بیش از بیست هزار جلد کتاب ناشران کودک و نوجوان در قالب طرح تمیم خبر داد.

مدیر کل کانون استان از تجهیز مراکز کانون خراسان‌رضوی با بیش از بیست هزار جلد کتاب ناشران کودک و نوجوان در قالب طرح تمیم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، این حرکت هدفمند، به‌منظور غنی‌سازی مراکز فرهنگی هنری و در قالب اجرای طرح تمیم «تامین محتوای یکپارچه مراکز کانون» انجام‌گرفت و طی آن برای اولین بار پس از یک دهه، کتاب‌های برگزیده ناشران فعال در حوزه کودک و نوجوان به‌کتاب‌خانه‌های کانون ارسال‌شد.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل استان با اعلام این خبر گفت: در این طرح ۱۴۵۰۰ جلد کتاب در قالب ۵۹ عنوان کتاب که ۵۶ عنوان آن غیر کانونی است به مراکز فرهنگی هنری کانون خراسان‌رضوی اختصاص یافت.

زره‌ساز در ادامه عنوان کرد: ۷۵۰۰ جلد آن برا ی گروه سنی کودک با ۳۲ عنوان کتاب و ۶۰۰۰ جلد آن با ۲۷ عنوان کتاب مربوط به گروه سنی نوجوان و ۲ عنوان نشریه آفرینش مربوط به کودک و نوجوان می‌باشد

مدیرکل کانون استان بیان داشت: با نیازسنجی موضوعی کتابهای مراکز استان از محل بودجه عمرانی استان ۶۰۰۰ جلد کتاب در ۱۲۰ عنوان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان برای استفاده اعضای کودک و نوجوان مراکز تهیه و در اختیار مراکز قرار گرفت

گفتنی است: طرح جدید «تمیم» به منظور حمایت از تولید کتاب حوزه کودک و نوجوان و پاسخ به نیاز مخاطبان کتابخانه‌های کانون پرورش فکری از بهار سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =