کسب جایزه و دیپلم افتخار، دست‌آورد کودکان اردبیلی از نقاشی آسیایی۲۰۲۰ کشور چین

یک جایزه دوم و ۲ دیپلم افتخار سهم اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ از کشور چین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استان اردبیل، از میان ۴۳۹ اثر ارسال‌شده از ۷ کشور جهان، «زهرا عسگری» ۱۲ ساله از مرکز شماره یک کانون مشگین‌شهر به مربی‌گری سولماز کاظم‌نژاد، موفق به دریافت جایزه دوم ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ شد.

در همین حال «محمد غفاری» ۹ ساله از کانون دولت‌آباد نمین به مربی‌گری فاطمه هنگامی و «مهدی نوعی» ۱۰ ساله از کانون رضی به مربی‌گری فاطمه مصطفی‌زاده، موفق به دریافت دیپلم افتخار از این مسابقه‌ی بین‌المللی شدند.

به گفته‌ی داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان اردبیل، درمجموع ۲۲ اثر به این فراخوان بین‌المللی ارسال‌شده بود.  

«اثر مهدی نوعی ۱۰ ساله از کانون رضی و دریافت دیپلم افتخار از ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰»

«اثر محمد غفاری ۹ ساله از کانون دولت‌آباد و دریافت دیپلم افتخار از ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال۲۰ اثر در ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی که سال ۲۰۲۰ شرکت کرد که تمامی این آثار جایزه یا دیپلم افتخار گرفت.

درعین‌حال فیلم کوتاهی از صحبت‌های اعضای منتخب به همراه آثارشان نیز که از سوی روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون تهیه و تدوین‌شده بود در آیین پایانی ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی در سال ۲۰۲۰ به نمایش گذاشته شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =