۲ مدال طلا، ۱ مدال برنز و ۳ تقدیری سهم کودکان اردبیلی از  جشنواره جهانی نقاشی کرمان

کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل، دو مدال طلا و یک مدال برنز و سه تقدیری از «نخستین جشنواره‌ی جهانی نقاشی کودک کرمان» را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان اردبیل، ۶ عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های اردبیل و پارس‌آباد در مجموع ۲ مدال طلا و یک مدال برنز و ۳ تقدیری را از «نخستین جشنواره‌ی جهانی نقاشی کودک کرمان» کسب کردند.

بر اساس این خبر، «ایلیا شاهی» عضو مرکز شماره ۲ کانون پارس‌آباد در گروه سنی ۹ تا ۱۱ و «النا امیدگللو» از مرکز شماره یک کانون اردبیل در گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ سال، موفق به کسب مدال طلا شدند. هم‌چنین «زهرا پناهی» از مرکز شماره ۲ کانون پارس‌آباد در گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ سال، مدال برنز این جشنواره جهانی را از آن خود کرد.

 بر همین اساس، «سوین مبارکی» از مرکز شماره ۴ کانون اردبیل در گروه سنی ۵ الی ۸ سال، مریم رحیمی و مهشید محسن‌زاده هر دو از مرکز شماره ۲ کانون اردبیل در گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ سال، در این جشنواره تقدیر شدند.

ناهیده جدی، مهسا صالحی، لیلا نظمی و فاطمه مصطفی‌زاده از مربیان هنری، پیش‌ازاین نیز با هدایت اعضای مراکز موفقیت‌های ارزنده‌ای را در سطح کشور و بین‌المللی برای کانون استان کسب کرده‌اند.

شایان‌ذکر است، نخستین جشنواره‌ی جهانی نقاشی کودک کرمان، به میزبانی شهرداری کرمان با همکاری سازمان یونسکو، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، وزارت امور خارجه، بهزیستی و یونیسف باهدف افزایش سطح آگاهی کودکان نسبت به ابعاد گوناگون زندگی، بالا بردن اشتیاق آن‌ها به مشارکت در رقابت‌های فرهنگی و اجتماعی برای خلق آینده‌ای بهتر و درنهایت معرفی شهر تاریخی و فرهنگی کرمان با مشارکت ۳۷ کشور جهان برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =