مصطفی رحماندوست در جمع مجازی اعضا ادبی کانون پرورش فکری استان همدان

دومین نشست کارگاه ادبی با موضوع 《مشقی برای پاییز 》با حضور مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده کودک و نوجوان و به همت کتابخانه شماره یک کانون ملایر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان دومین نشست ادبی، با حضور مصطفی رحماندوست شاعر نام آشنای کشورمان به همت مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری ملایر و با حضور ۲۵۶ نفر عضو و مربی در محیط پیام‌رسان واتس‌اپ برگزار شد.
 ‏ در این برنامه مصطفی رحماندوست ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اینگونه نشست‌ها یادآور شد: لازم است کاری کنیم کودکان و نوجوانان از داشته‌های ذهنی، مادی و عاطفی اطراف خود بیشتر لذت ببرند. 
 ‏وی گام اول در سرودن شعر کودکانه را شناخت تخیل کودکان برشمرد و افزود: هر کودکی در هر سنی ویژگی‌های خیال‌پردازانه خاص خودش را دارد.
 ‏ رحماندوست به اعضا و مربیان توصیه کرد، شعر باید برای کودک قابل درک باشد.
 ‏وی در ادامه به شاعرانی که اشعار محاوره‌ای می‌سرایند یادآور شد: شعرسرودن به صورت محاوره برای کودکان صحیح نیست و بهتر است حتی برای خردسالان نیز شعر را به زبان معیار سرود.
 ‏ در پایان چند نفر از اعضای کارگاه‌های ادبی  کانون سروده‌های خود را به اشتراک گذاشتند و میهمان برنامه ضمن تشویق و ترغیب اعضا، جهت بهتر سرودن آنها توصیه هایی را ارائه کرد. این نشست به همت و دعوت غلامرضا بکتاش شاعر کودک و نوجوان و محسن کریمی مربی مسئول مرکز شماره یک ملایر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =