کد خبر: 299614
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
بازدید 1098
همراه با کاروان پیک امید کانون استان اردبیل در روستای قوزلو کوثر

کاروان پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در روستای قوزلو شهرستان کوثر برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برای دانش‌آموزان اجرا کرد.

در آستانه بازگشایی مدارس، کاروان پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل در روستای قوزولو شهرستان کوثر حضور یافته و برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری با دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی برگزار کرد.

در این برنامه مربیان مرکز یک کانون کوثر با همراهی داریوش علومی، معاون فرهنگی و فتانه احمدی ‌هادی کارشناس فرهنگی حوزه ۲ استان، در مدرسه روستای قوزلو حضور یافته و برنامه‌های فرهنگی چون، کاردستی، قصه‌گویی، مسابقه و ... اجرا کردند.

کارشناس شبکه بهداشت و درمان نیز به دعوت از کانون در این برنامه حضور یافته و با پخش بروشور در بین دانش‌آموزان، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی را به آن‌ها آموزش داد.

در ادامه، داریوش علومی از اعضا خواست تا خاطره آن روز را نوشته و برای کانون ارسال نمایند تا بهترین خاطره برگزیده و تقدیر شود.

وی به دانش‌آموزان پیشنهاد داد، در صورت تمایل علاقه‌مندان می‌توانند با بخش مکاتبه‌ای کانون استان ارتباط ادبی داشته باشند. در پایان برنامه بسته‌های فرهنگی به دانش آموزان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =