کاروان پیک امید کانون استان اردبیل به مدارس شهرستان خلخال رسید

کاروان پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در مدارس روستایی شهرستان خلخال اردو زد و به اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری پرداخت.

هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در کشور و بازگشایی مدارس، کاروان پیک امید کانون استان اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به علت شیوع ویروس کرونا در مدارس روستایی شهرستان خلخال حضور یافت و به اجرای برنامه پرداخت.

به گفته‌ی زهرا محیطی، مربی مسوول کانون خلخال، برنامه‌ریزی و اجرای این برنامه از یک هفته قبل در کانون خلخال کلید خورد و بر اساس اطلاع‌رسانی قبلی از سوی اداره کل کانون استان اردبیل، کارهای مقدماتی و مکاتبات با فرمانداری و آموزش‌وپرورش در مرکز آغاز شد و درنهایت مدرسه‌ی شهید رحمانی، واقع در روستای اندبیل، برای اجرای طرح انتخاب شد.

در ادامه، برنامه‌ها روز چهارشنبه، ۲۵ شهریورماه سال جاری با حضور احد برادری، معاون اداری‌ومالی، فتانه احمدی هادی کارشناس فرهنگی حوزه‌ی۲، کارکنان کانون و معاون پرورشی آموزش‌وپرورش شهرستان خلخال در مدرسه مذکور آغاز شد.

اجرای برنامه‌های متنوع و مفرحی مانند: مسابقه‌ سؤال و جواب معکوس، پرتاب حلقه، شعرخوانی، چیستان و معرفی فعالیت‌های کانون بین معلمان و دانش‌آموزان انجام شد. پایان‌بخش برنامه‌ها نیز به اهدای بسته‌های فرهنگی به کلیه دانش‌آموزان و اهدای جوایز به برندگان مسابقه اختصاص یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =