طراحی ماسک در مراکز فرهنگی هنری استان مرکزی برای ترغیب اعضا به استفاده از ماسک

به پیشنهاد قنبری مدیر کل استان در جلسه وبینار ،مربیان مراکز در صدد برآمدند تا با ایده های خلاق خود در عرصه فرهنگی هنری، اعضا را نسبت به ضرورت استفاده از ماسک آگاه کرده و ترغیب به استفاده از آن نمایند.

با ورود ویروس کرونا به کشور عزیزمان ایران ،اوقات خوشی را که کودکان پرانرژی با شادی های کودکانه  تا قبل از آن ، در فضای دلنشین مراکز فرهنگی هنری کانون بدون هر دلهره ای سپری می کردند دستخوش تغییر کرد.

با وجود این که آمار ابتلا به این ویروس در کودکان پایین تر است اما آنها به دلیل اینکه اصول بهداشتی برای مقابله با کرونا را کمتر رعایت می کنند و سیستم دفاعی بدنشان ممکن است ضعیف تر باشد در معرض خطر هستند.  و از سویی دیگر باید توجه داشت که سلامت جسمی کودکان در این بحران تنها اولویت نیست ، بلکه سلامت روح و روان آنها ، آیینه ای است که تا سالیان و حتی در تمام عمر،  کودکان ما را همراهی خواهد کرد.

در این شرایط کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به عنوان متولی پرورش فرهنگ وهنر در حوزه ی کودک ونوجوان ، ایجاد فضای مناسب برای مخاطبان خود را با توجه به همین نیاز ها درک کرده و متناسب با رسالت خود با برنامه ریزی و سعی در آموزش های مجازی و فراهم آوردن فضای مناسب برای آموزش های حضوری به کمک  خانواده ها شتافته است.

به همین منظور بنا به پیشنهاد قنبری مدیر کل  استان مرکزی  در جلسه وبینار مربیان مراکز در صدد برآمدند تا با ایده های خلاق خود در عرصه فرهنگی هنری اعضا را نسبت به ضرورت استفاده از ماسک آگاه کرده و ترغیب به استفاده از آن نمایند. 

جهانبخش قنبری هدف از برگزاری این طرح را فراهم آوردن زمینه و موقعیتی که بتوانند در این شرایط سخت جامعه ، شادی و آرامش را به کودکان هدیه کنند همچنین آگاهی دادن به اعضا در خصوص ضرورت استفاده از ماسک واستفاده از شیوه های نو و فعالیتهای فرهنگی ، هنری و ادبی برای ترغیب و تشویق به استفاده از ماسک عنوان کرد.

در این طرح اعضا به همراه مربیان ماسک های بسیار زییا و خلاقانه ای را درست کردند که در قالب یک فایل در این خبر به نمایش گذاشته شده است.

طراحی ماسک در مراکز فرهنگی هنری استان مرکزی برای ترغیب اعضا به استفاده از ماسک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =