ثبت‌نام کارگاه‌های برخط پاییزه کانون از اول مهرماه آغاز می‌شود

پانزدهمین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان همدان با حضور مدیرکل، معاونان و اعضا شورای فرهنگی برگزار شد و مسائل مربوط به کارگاه‌های برخط، هفته دفاع مقدس و خدمات حضوری مراکز فرهنگی‌هنری کانون مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان پانزدهمین نشست هم‌اندیشی اعضای شورای فرهنگی کانون استان همدان در تاریخ ۲۶ شهریورماه برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در این جلسه با اشاره به جلسه مدیران‌کل از بازگشایی کانون به روی کودکان و نوجوانان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و افزود: اولویت کانون سلامت کودکان و نوجوانان است و مسئولان مراکز و مربیان موظفند تمامی پروتکل‌های بهداشتی را جهت حضور اعضا در مراکز رعایت کنند.

بهناز ضرابی‌زاده با توجه به ادامه بحران شیوع بیماری کرونا در کشور، تقویت هرچه بیشتر زیرساخت‌های کانون استان را برای برگزاری رویدادهای مجازی ضروری دانست و گفت: با توجه به ماهیت مجازی کارگاه‌های برخط باید از بین مربیان توانمند، مربیانی برای تدریس انتخاب شوند که بتوانند ارتباط خوب و دوسویه‌ای را با کودکان و نوجوانان برقرار کنند.

وی هم‌چنین به لزوم برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و ارتباط با آنها در بستر نرم‌افزار «شاد» اشاره کرد و تعامل هرچه بیشتر با آموزش و پرورش را خواستار شد.

ضرابی‌زاده در ادامه به راه‌اندازی «مرکز فرهنگی مجازی کانون» و ادامه فعالیت‌های کارگاه‌های برخط اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی کانون از اول مهرماه آغاز و تا پانزدهم مهرماه از طریق سایت kpf.ir ادامه دارد.

لازم به ذکر است بر اساس پیش‌نویس دستورالعمل اجرایی کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی، تمامی فعالیت‌های کانون شامل آموزش‌های مجازی،کارگاه‌های تخصصی، فعالیت‌های عمومی و... از طریق مرکز فرهنگی مجازی کانون به آدرس www.kpf.ir در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد و هم‌چنین مخاطبان می‌توانند از این طریق با انجمن‌های کانون ارتباط برقرار کنند.

 در ادامه برنامه‌های مربوط به هفته دفاع مقدس توسط همکاران مطرح شد و حاضران درباره مباحث مطرح شده در جلسه و برنامه‌های پیش‌رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =