حمایت فرمانداری و شهرداری بندرترکمن از فعالیت‌های کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با حضور در فرمانداری بندرترکمن که با همراهی و حضور شهردار این شهر همراه بود، پیرامون ضرورت حمایت و توسعه مرکز فرهنگی هنری کانون با سیدصادق شیرنگی فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب در این دیدار که با همراهی سیداحسان مسلمی، مسئول روابط عمومی کانون گلستان همراه بود، ضمن تشکر از نگاه ارزشمند فرماندار به حوزه کودک و نوجوان، توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان را همانند دیگر شهروندان یک امر ضروری دانسته و بیان کرد: پرورش مهارت‌ورزی فردی و اجتماعی، امری ضروری برای بقای اثربخش افراد در جامعه نوین امروزی خواهد بود.

مدیرکل کانون گلستان با اشاره به اینکه کانون به عنوان پرورش دهنده‌ی کودکان و نوجوانان فرهنگ‌ساز و آینده‌ساز می تواند به مسئولان در زمینه‌ی فرهنگ‌سازی و حل زیربنایی مشکلات فرهنگی جامعه کمک کند، اظهار داشت: کانون به‌عنوان یک نهاد فرهنگی با چشم‌انداز مشخص و اولویت‌های برنامه‌محور، وظیفه‌ی سنگینی در قبال کودکان و نوجوانان بر عهده دارد که ضرورت حمایت تخصصی مدیران ارشد، سایر نهادهای اثرگذار و ظرفیت خیرین شهرستان، از این قشر آینده ساز با هدف توسعه‌ی طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگ‌محور به کمک ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه شهرداری بندرترکمن که سهم مهمی در توسعه‌ی مبلمان شهری و برنامه های فرهنگی دارد تاکید کرد.

وی تصریح کرد: تعمیر و تجهیز مرکز فرهنگی‌هنری بندرترکمن که قدمت بالایی داشته و در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار گرفته نیاز به حمایت ویژه در بخش عمرانی و فرهنگی دارد، که توسعه در بخش‌های مذکور از اولویت‌های کانون در سال ۹۹ می‌باشد.

سیدصادق شیرنگی فرماندار بندرترکمن نیز از کانون به عنوان فضای امن فرهنگی‌هنری نام برده و فعالیت‌های این نهاد تخصصی را برای آینده‌سازان این مملک مهم و ارزشی بیان کرد.

وی در این دیدار قول مساعد داد تا در حد بضاعت مجموعه فرمانداری از طرح و برنامه‌های فرهنگ‌محور کانون پرورش فکری در راستای تربیتی نسلی توان‌مند و خلاق حمایت می‌کند.

در ادامه این دیدار نورمحمد طراج، شهردار بندرترکمن نیز دوران کودکی را دوران با اهمیتی دانست که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی‌ و هنری کانون پرورش فکری می‌تواند به خوبی باعث رشد و شکوفایی این دوره از زندگی شود.

ژاله جعفرسوار، مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون بندرترکمن نیز گزارشی از نحوه‌ی برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون در طی سال و به‌ویژه فصل تابستان ارائه نمود.

دیدار با خیر فرهنگی و قول مساعد او به جهت همکاری و حمایت در بهسازی و توسعه طرح‌های عمرانی کانون، بازدید شهردار و معاون فرماندار از مرکز فرهنگی هنری کانون بندرترکمن از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =